Ga naar inhoud

Dashboard valt uit


C3108
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,

 

Vanmorgen reed ik naar mijn werk en ineens valt het complete dashboard uit. Nu doen alleen de rem en knipperlichten het nog, voor de rest alles dood. Motor loopt verder prima. Kan me iemand vertellen waar de zekeringen zich bevinden ?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Heb de zekering gevonden maar het probleem nog niet :huh:. Zekering vervangen maar springt meteen weer zodra ik em op contact zet. Zijn er er voor de hand liggende zaken die ik kan controleren voordat ik alles uit mekaar moet halen ? 

VFR.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Connectors nalopen (dashboard) en bekijk de aansluiting thv het geel omcirkelde deel ook even.

Controleer ook op "chafing" van kabels. Misschien maakt er eentje massa.

 

Knipsel.JPG.5b5f1237d04ce7ce89705616fec1c900.JPG

 

829098323_Knipsel2.JPG.9f178479908d5da344463eb9970a3d45.JPG

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Arno71 zei:

Connectors nalopen (dashboard) en bekijk de aansluiting thv het geel omcirkelde deel ook even.

Controleer ook op "chafing" van kabels. Misschien maakt er eentje massa.

Bij mijn VFR was dit twee jaar geleden het probleem. Daardoor waren de tellerbak en verlichting uitgevallen, maar liep de motor nog prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boosdoener gevonden. De vorige eigenaar had een aftakking gemaakt in de kabelboom onder het klokken paneel voor iets wat hij naderhand niet meer nodig had denk ik :). Het losse kabeltje hing achter de koplampen tegen het frame. Bedankt voor de tips 

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...