BlackVfr Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 (edited) Ik werd er door een mede rijder op geattendeerd dat mijn remlicht niet werkte. Dus net nieuwe lampjes gemonteerd, via de achter rem werkt hij wel, mits ik wat door trap dus dat is evt af te stellen, via de voorrem werkt hij echter niet. Iemand tips waar te zoeken? Betreft een 98er vfr Ik weet niet precies hoe lang al, wel heb ik vorige week de clipons los gehad ivm voor demonteren van de voorvork poten voor een olie wissel Gr Rolf Edited September 14, 2019 by BlackVfr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athome Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 Beide remmen hebben hun eigen schakelaar. Zou het dus daar eerst zoeken. Controleer ook je massa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted September 14, 2019 Share Posted September 14, 2019 Zit ook een jlein schakelaartje in die met een boor in de handje grijpt. Stekkertjes zitten aan de onderkant bij het knoppenblok, kan ook makkelijk 1 van los zitten en/of gecorrodeerd zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted September 14, 2019 Author Share Posted September 14, 2019 Thx voor de tips, er lijkt of een los contact aan 't schakelaartje te zitten of een draadbreukje in 't laatste stukje draad. Wanneer ik de kabeltjes beweeg doet hij 't af en toe wel en af en toe niet. Heb er nu even een tiewrap omheen getrokken zodat hij 't blijft doen morgen moet er gereden worden. Na 't weekend even kijken voor een permanente oplossing Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts