Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag Delft 5 oktober a.s.


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik kom naar de sleuteldag, is er nog behoefte aan wat gereedschap ?   Kan eventueel wat meenemen (dopsleutelset), wat tangen etc... Hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanmiddag mijn gereedschapskoffer gebracht zit vanalles in behalve dopsleutels.

diversen steeksleutels en ringsleutels schroevendraaiers en een fluke meter.

 

EDK Tim heeft zich afgemeld dus niemand om te poetsen.

 

Zie jullie zaterdag.  Gr Nico 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil wel kijken of ik er wat aan kan doen. Neem wel wel mijn poets spullen mee.

Dopsleutelset heb ik ook wel. klein en groot. Electronische momentsleutel heb ik ook eventueel. 

aangepast door tourristic
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké fijn !     En dan laat ik de dopsleutelset wel thuis, dat scheelt mij veel gewicht in mijn rugtas op de motor.  Neem wel wat ander (klein) gereedschap mee.  Tot zaterdag !

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom ook ff langs, als er tijd is wil ik ook graag syngronisatie ff checken.
Maar heb daar de spullen en de kennis niet voor.

Is tot januari want dan gaat hij naar Johan [emoji106][emoji106][emoji106]

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom met het meissie ook effe, als ik wat meenemenmoet met de waggie hoor ik het wel, gastrol? 😜, carbtune of andere dingen, heb ook nog een K&n filter over voor de V-tec heeft er maar kort ingezeten ivm met PC 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Smuiger zei:

Gaat er nog iemand vanuit Zaanstad naar Delft?

Geen idee, ik kan niet. Veel plezier iedereen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo. Ik kon helaas pas in de middag naar Delf maar het was toch leuk. Met dank aan de Cock die me attendeerde op en een en ander bijbracht over kettingspannen en momentsleutels, thanks!

Verder nog tips over vering checken etc. ontvangen van o.a. Nico

Nu nog mijn kilometerteller/snelheidsmeter maken. Schijnt vaak een klein onderdeel bij het voortandwiel te zijn. Even bijlezen.

 

Dank voor de fijne ruimte en de koffie!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben inmiddels weer thuis. Het was leuk om allerlei VFR fans te ontmoeten. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Hopelijk is het dan wel iets warmer.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, CasparGTL zei:

Zo. Ik kon helaas pas in de middag naar Delf maar het was toch leuk. Met dank aan de Cock die me attendeerde op en een en ander bijbracht over kettingspannen en momentsleutels, thanks!

Verder nog tips over vering checken etc. ontvangen van o.a. Nico

Nu nog mijn kilometerteller/snelheidsmeter maken. Schijnt vaak een klein onderdeel bij het voortandwiel te zijn. Even bijlezen.

 

Dank voor de fijne ruimte en de koffie!

 

Had het gezegd dan had ik het je kunnen laten zien 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat ik het gemist heb, het septemberweekend en deze sleuteldag is het enige wat ik dit jaar heb moeten laten gaan maar ik heb ook wel een leuke dag gehad.

Mijn verstandelijk beperkte neef was jarig en we hebben dat deels gevierd samen met de verjaardag van de eerste aflevering van Floris want die was vandaag 50 jaar gelden. Daarvoor was bij Kasteel Hernen (1 van de 3 kastelen waar de serie is opgenomen) een dag georganiseerd met ook een lezing van de schrijven van de "ode aan Floris".
In maart ben ik weer in Delft aanwezig (uitgaande dat Wim het blijft doen :39:).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Was weer effe leuk om de sleutelaars aan het werk te zien, ik kwam er helaas te laat achter dat iemand zijn V-tec wilde synchroniseren, had ik hem graag bij geholpen, heb nog wel voor Caspar de ketting gespannen.

Wim bedankt voor de gastvrijheid en de hamburgers, en iedereen voor de gezelligheid. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...