Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag Delft 5 oktober a.s.


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben er ook en heb ook een paar krasjes ( bij de VRO bochten wel erg schuin gegaan)heeft even op de spiegel en de kuip gelegen maar hoef je niet extra alleen voor mij te komen Tim.

moet nog even een foto maken.

Nu even thuis (ga vanavond de V4 uitpakken en lezen ) morgen een feestje van 50 jarig huwelijk van mijn zwager en verjaardag zoon en daarna weer camping.

Gereedschap koffer breng ik zoals gewoonlijk van te voren al naar Delft,

 

Gr Nico

aangepast door de ritselaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel van de synchronisatieset, ik weet helaas niet exact, hoe het bij de vtec in zijn werk gaat, dat moet dan even uitgezocht worden, of er moet hulp zijn van iemand, die wel weet hoe het precies moet.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-9-2019 om 21:10, TimVFR zei:

Ik haak even af. Even tijd met de kleine en mijn vrouw doorbrengen.

ook belangrijk! maar je wist wel waar je aan begon he? :P nog 1 kleine en je kan ook die speed triple uitzwaaien...:zwaai:

misschien wel even handig je handtekening ook even aan te passen? blijkbaar gaat er toch nog iets boven....:tease:

 

ik zou wel willen komen maar dit weekend weer gekkenhuis...  jammer :cry:

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en deze aanstaande opa gaat ook niet aanwezig zijn bij de sleuteldag. Mijn dochter en haar man hebben mijn hulp harder nodig bij het verbouwen van hun huis voordat de baby komt over een paar weken. 
 

het is wat met die kinderen. Bijna nog leuker dan motorrijden.....😜

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook niet, wilde eindelijk eens naar een sleuteldag en zeker nu ik de "redactie V4" vorm om kennis te maken .....

maar er zijn weer andere werkzaamheden tussen gekomen.

Wil er iemand een stukje schrijven voor in de laatste V4 van dit jaar ........ HEEL GRAAG. :thumpup:  

 

Alvast bedankt, 

Groet Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er wel, maak zoals altijd een timelapse filmje en wat schrijven zal ook nog wel gaan.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-9-2019 om 21:02, TimVFR zei:

Is er behoefte aan iemand die wat schades weg kan werken? Heb zelf geen VFR meer maar dan stap ik op de Speed Triple met alle spullen in de rugzak.

Dag Tim,

 

Ik heb een beschadigde plek op de achterzijde, het plastic van de achterkuip. Er heeft een plastic tafelkleed op de motor gelegen met vermoedelijk daaronder een paar kapotte druiven of vogelpoep, nu is de lak behoorlijk aangetast.  Weet niet of dit te herstellen is ??   Anders gaat er een keer rode nagellak over of een sticker...  Zie fotos in de bijlage.  Hoor het graag of hier nog iets aan te doen is.  Alvast dank !    Groet Erik

IMG_2002.JPG

IMG_2001.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...