Ga naar inhoud

originele vfr sticker


hawkworks
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zoek een sticker van een grijze (Starlight Silver Metallic) VFR750F (S)

 

197794698_IMG_2055(Large).thumb.jpg.fabb6820e77050340e5a171ddee48fc4.jpg

 

Ik heb het forum en de diverse suggesties al afgezocht zonder resultaat:

cmsnl.nl

honda-decals.com

eshop-stickers.com

bestmotodecals.com

racingaufkleber24.de

xtremedecals.com

motorsticker.nl lijkt me meer voor rimstrips etc

 

reproductiondecals.com & bike-stickers.com zijn misschien een optie, maar zal wel niet goedkoop zijn.

 

Afijn, als iemand nog een tip heeft....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Graag wil ik mij aansluiten bij de zoektocht naar goede stickers...

 

@hawkworks; heb jij inmiddels al een oplossing voor jouw problematiek gevonden?

 

Zelf ben ik op zoek naar OEM stickers van een '90 witte versie, welke niet meer origineel leverbaar is voor de rechterzijde... Aangezien ik momenteel de kuip bij de spuiter heb liggen, wil ik dit wel graag zo origineel mogelijk houden... Dit is de sticker die ik bedoel:

Mark, R.mid*type2* photo

 

 

Nu zijn de '91 versie stickers nog wel te krijgen, maar dit refereert niet met de originele tanksticker(s) en de kleur van het buddy seat…

een voorbeeld van de 91 versie:

Mark, L.mid*type6* photo

 

 

Tips zijn meer dan welkom.. De in de eerste post benoemde websites heb ik ook al bezocht, echter ik twijfel enorm bij de reproducties, en daarbij komt dat ik niet graag een hele stickerset wil aanschaffen (racingaufkleber24.de), terwijl ik enkel de beide stickers op de middenkuip benodigd ben... Ook lees ik wissende reacties omtrent de stickersets, en aangezien ik het e.e.a. zo origineel mogelijk wil houden, heb ik mijn bedenkingen... Dus HELLUP.....

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag @Ray;

thanks voor het meedenken, maar de stickers zien er zeker niet origineel uit, helaas... de vorm van de V in vfr komt o.a. niet overeen met de originele... Zou een afbreuk zijn van mn vers gespoten kuip... maar dat is mn neurotische afwijking voor de hang naar het originele....

 

zoektocht is nog gaande....

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb destijds voor mijn '91 een originele rechtersticker gekocht bij de dealer, en links geplakt. Het enige verschil was de positie van de sterkste kromming. De buik van de kromming zit niet exact in het midden, maar een paar cm verschoven.

Mogelijk is op jouw '90 het verschil ook zo klein, en dus eventueel acceptabel?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

even het stof wegjagen hier...

 

Inmiddels heb ik een bijna (97%) op het origineel lijkende set stickers gekocht via http://www.moto-sticker.com, welke niet duur was (ca € 42,- voor alle stickers aanwezig op de motor, tank, kuip, kuipruit en achterzijde). In mijn geval heeft dat gewerkt, alleen niet alle versies zijn aanwezig op die site. 

Had mijn bedenkingen (is een Bulgaarse site, dan maar met de Mastercard betalen...) echter 6 dagen na bestelling (en betaling uiteraard)  lagen de stickers netjes in de brievenbus, waarbij ik ook nog een track&trace code had gekregen via de email.

Ook lijken de stickers hetzelfde, zijn het echter niet. De ori versies hebben een driehoekje (als onderdeel van de V in de sticker) welke bijv. 1 'grote' sticker is, terwijl dit bij de Bulgaarse variant niet zo is. Enkel de donkere lijntjes is de geleverde sticker, het middelste gedeelte is dat niet. Is iets meer een gepriegel bij het aanbrengen, echter het resultaat is m.i. toch hetzelfde;

1684329848_2020-03-1499gereed.thumb.JPG.907410f89a08c09554eea622cfac98d9.JPG

 

Ook is bij de originele variant duidelijk hoe je de sticker moet plakken (zie mijn eerdere post van de sticker, hierin zijn 2 ronde sparingen opgenomen welke overeenkomen met de sparingen in het kuipwerk, zodat je wéét waar je de sticker moet plakken), dit was niet het geval bij de Bulgaarse variant. Hierbij moet je van te voren div. maten van je oude sticker noteren, anders gaat je het niet lukken om hem als origineel te laten lijken..

 

Tot zover mijn ervaringen en zoektocht naar stickers die niet meer te leveren zijn door de dealer...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook even inhaken.

 

Weet iemand wat de originele kleuren zijn van de stickers op een rode RC36-II uit 1994?

 

Mijn (ik gok, ook niet meer originele) stickers zijn bekrast en ik wil ze vervangen door zo origineel mogelijk.  Deze hebben momenteel een goudkleurige rand en een achtergrond die verloopt van licht-naar-donker grijs. Maar is dat origineel?

 

Hier zie ik een sticker welke een zilveren rand heeft een een effen grijze achtergrond. Ik twijfel aan de originaliteit hiervan.

 

Dus, wie weet hoe de sticker af-fabriek uitzag? En waar je die uithaalt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Korenwolfje volgens mij moeten ze dat wel zijn ja het enige is dat het verloop van grijs naar zwart er niet opzit

 

 

aangepast door klein
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie in een oude post van jou, dat je rode voor knipperlichten gemonteerd hebt op jouw vfr. Weet je nog waar je die uitgehaald hebt? Ik zie er wel van lights4all maar die zijn meer paars dan rood.

aangepast door MichelDB
Onnodige quote verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze via ebay gekocht maar die knipperen niet oranje en ben er door de ome politie op gewezen terwijl ik er al meer als 80000km mee had gereden. Nu zie ik ze op ebay staan met tuv dus ook goed voor hier in NL HIER een link er naar toe.

 

Bij die jij hebt gezien staat dit ook bij The blinker elements are not e-approved and therefore not allowed in the range of the road traffic regulations

aangepast door klein
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...