Bart Bever Posted October 26, 2019 Share Posted October 26, 2019 (edited) Dag motorvrienden, Ik heb de voor mij nieuwe Vtec nu 1500km en ik denk dat hij nog een tijdje mag blijven. Wat een heerlijk veelzijdige machine is dit zeg. Er blijft een beetje gemis aan Ducati gevoel, het R1100S karakter maar de Vfr doet zijn best om mij tevreden te houden. Ondertussen ook een beetje aan 't hobbyen geweest en een Oxford verwarmingssetje geplaatst. Werkt goed zeg! En omdat ik voorlopig nog geen behoefte heb aan een volwaardige navi heb ik enkele probeersels geinstalleerd. Ik heb een Ram mount Xgrip op het balhoofd geplaatst maar de Wireless oplader vzn Motorpowerpuck bleeft maar onderweg .. https://www.youtube.com/watch?v=0uqvLU5an8k dus ben ik nog even verder gaan kijken en ben ik bij de Interphone phone mount uitgekomen... Eveneens met snelle wireless lader. Tot zover tevreden met de upgrades, na de winter maar even kijken naar een budgetvriendelijke intercom. Daar is blijkbaar ook het een en ander veranderd. Ik kom nog uit het 'Starcom' tijdperk Ook nog een 2de hands SWMotech topcase mount gevonden met Beautycase voor 65 euro. Binnenkort wel maatje froter monteren zodat ik de zijkoffers enkel nodig heb bij langere tripjes. Hier enkele foto's onder het moto 'pics or it didn't happen'. Cheers! Edited October 26, 2019 by Bart Bever 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voodoo Posted October 26, 2019 Share Posted October 26, 2019 Topkofferrrrrr! Link to comment Share on other sites More sharing options...
MichelDB Posted October 26, 2019 Share Posted October 26, 2019 Sena SMH5 gebruik ik al jaaaren. Single rond de 100 euro. Op Ali veel goedkoper maar dan is de kwaliteit natuurlijk bedenkelijk van een onbekend Chinees merk. Mooie upgrade's verder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bever Posted October 28, 2019 Author Share Posted October 28, 2019 Bedankt voor de tip, ik weet wat vragen onder de kerstboom zo te zien.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts