Ga naar inhoud

Maximumsnelheid naar 100??


Bazz
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 3-12-2019 om 21:04, harrie zei:

Even onder ons gezegd en tot mijn grote schrik -nog wel als motorator- rechts

 

Hier haak ik even op in, korte off-topic sorry.

Je zet het zelf zwaarder in door deze opmerking te maken. 

 

De functie op het forum heeft hier echt helemaal niets mee te maken!

Die zorgt er netjes voor dat de boel niet ontspoort en het een leefbaar en netjes forum blijft. 

 

Daarnaast zijn onze modjes allemaal motorrijder en hebben ze allemaal een eigen mening over dingen die ze tegenkomen op de motor. Je zou kunnen zeggen dat het net mensen zijn :coolsmiley: (er is soms twijfel :P )

In een topic zoals dit is het dus gewoon een opmerking / mening die zeker geen extra gewicht / waarheid heeft als een ander die een opmerking plaatst.

 

Wanneer er een opmerking als modje geplaatst wordt dat wordt dat er wel bijgezet en heeft het altijd te maken met het forum. Niet met de Nederlandse wet / politiek en/of kantklossen voor gevorderden enz enz.

 

Dat was de off-topic weer. 

 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik accepteer de terechtwijzing van de webbeheerder over m'n onterechte koppeling van

beheerverantwoordelijkheid  en verkeerstechnische aangelegenheden volledig.

En wil daarvoor mn oprechte verontschuldiging aanbieden. Had ik zo niet moeten zeggen.

 

Voor het overige vind ik dit een fantasties  (HondaV4) forum , onderhoudend, interessant en kundig.

Ik kijk er veel op. 

En blijf ook vinden dat rechts inhalen gevaarlijk is (en trouwens meestal niet mag).

 

 

  • Like 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Onnodig links rijden vind ik hoogst irritant (al maak mij daar zelf ook wel schuldig aan). Maar het rechts inhalen ben ik geen fan van. De meest weggebruikers houden daar geen rekening mee. Dit in tegenstelling tot onnodig links rijden.

Rechts inhalen doe ik soms wel maar ik voel er nooit echt prettig bij. Probeer altijd de bestuurder van het voertuig te vinden, om zo zijn/ reactie te kunnen zien, zodat het voertuig toch plotseling niet naar rechts kom, terwijl ik daar zit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rechts inhalen doen we als een soort terechtstelling. In de hoop dat diegene die links blijft hangen dan wakker wordt om maar eens als de bliksem weer naar rechts te gaan. Maar helaas... 

 

Met het oog op het as 100 gaan rijden gaan we dit nog vaker zien. Lees meer agressie jammer genoeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, MichelDB zei:

Lees meer agressie jammer genoeg.

En dan komt die agressie meestal van de mensen op de linkerbaan... vreemd genoeg aangezien zij de oorzaak zijn.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja die sufkonten rijden links omdat ze daar harder gaan en dan gaan wij er rechts voorbij ;)

  Ik had er vorige week 1 die er niet tegen kon dat ik met de pomp rechts voorbij ging.  Kansloze figuren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-12-2019 om 00:34, Roodrunner zei:

Wat vind jij van onnodig links rijden (rechts meer dan een km ruimte)?

 

 

Roodrunner : Da's een goede vraag.

De reden van zoveel links rijden is -wonderlijk genoeg- waarschijnlijk het feit dat men bang is niet meer in te kunnen voegen als de 1kilometer verder, rechts rijdende, vrachtwagen bereikt is. Maar als jij (met je Honda) naar rechts gaat (en 20 autoos/motoren inhaalt) wek je veel irritatie op. Bovendien kan er makkelijk iemand tussen zitten die ook ineens naar rechts gaat, gevaarlijk!  De oplossing is naar mijn idee (helaas want gaat langzamer dan het gas er aan de rechterkant op) niet anders dan dat je wel naar rechts gaat de 1 km lange ruimte  ruimte in maar dezelfde snelheid blijft houden als de file links. Totdat je de- langzamer- voor je rijdende vrachtauto ingehaald hebt. De auto waar je steeds naast hebt gereden zal je waarschijnlijk wel ruimte geven(want je hebt 'm niet ingehaald). En anders kun je er met je motor altijd nog wel snel tussenkomen. Is trouwens gedeeltelijk volgens het Amerikaanse "keep your lane"principe, (en allemaal 100).                                                                                                                         Voor het overige, nogmaals excuses en dank en succes met de (forum)beheerstaak .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Rijd jij regelmatig op de A2 tussen Amsterdam en Utrecht? Dan is het vanaf afgelopen week (maandag 16 december 8:30hr) even extra opletten. Want waar er eerst nog op drie wegdelen werd gecontroleerd, zijn dat er vanaf deze week vijf. Als de snelheid in meerdere secties wordt overtreden, krijgt de bestuurder een boete voor de hoogst gemeten snelheid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...