Ga naar inhoud

Remschijven opfrissen


 Delen

Aanbevolen berichten

Nee het is geen verf ;), maar je beschadigt het wel met bepaald gereedschap en de glans verdwijnt en de kleur word licht geel.

Uiteindelijk ziet het er dan niet meer uit.......

 

Dan heb je nog 1 optie:

 

1.jpg.f1d5c5a840f81e91dba3790119592cf7.jpg

2.jpg.941269602f787f0f45c2fe7958199e46.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ik heb even geprobeerd met de de Meguiars all metal polish geprobeerd, daar krijg je het geanodiseerde stuk weer heel netjes mee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is voor mij psychisch niet mogelijk ben ik achter, ik kocht deze met 't idee, het hoeft geen 10 te zijn kwa uiterlijk omdat ik hem vooral voor de circuit dagen ga gebruiken. 

Dan staat hij echter thuis en dan zie ik dat er wel potentie is om hem er als een 9,5 uit te laten zien ipv de 6 die het is.... En dan komt m'n dwangneurose naar boven en moet hij gewoon glimmen voor hij gebruikt gaat worden 🙈

  • Like 2
  • Sad 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind een stuk rijden heel therapeutisch :m0745:

Als ik dan na de rit kijk hoe hij eruit ziet dan weet ik meteen weer waarom ik niet zo'n poetser ben.

aangepast door Ray
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel van niet poetsen is dat je iedere keer op een andere motor rijd.

De ene keer geel van het zand, de volgende keer bruin van de modder en soms ook wit van het zout.:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Vanmiddag lekker gesleuteld, schijven gedemonteerd. 

Maargoed remklauwen kunnen ook wel een goede refreshing gebruiken zeg. 

Dus die gaan we ook maar gelijk een poetsbeurt geven. 

 

Screenshot_20191130_165453_com.android.gallery3d.thumb.jpg.1794ac1976287fb466b91933246797bb.jpgScreenshot_20191130_165510_com.android.gallery3d.thumb.jpg.7bbb697a29fb3c770cf13df8fcc03bbf.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de remzuigers bekijkt, denk ik aan een ultrasoon badje.... nieuwe rubbertjes erin, gelijk even nieuwe remolie en je hebt de rust en de kennis dat het goed zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...