Ga naar inhoud

Wat te doen...


Slurfken
 Delen

Aanbevolen berichten

Op 1-1-2020 om 19:47, klein zei:

1343877935_009VFR1200(Middel).thumb.jpg.963f7236ea442ae7db1b4c60c88c08e5.jpg

 

Dit zal hem worden guys...  Ondertussen al een klein beetje vorderingen gemaakt!  Alle kapotte stukken zijn vervangen, de ontkoppelingshendel, nieuw stuurgewicht, nieuw versnellingspedaal zijn gemonteerd!

 

Eind februari gaat hij op "transport" naar een vriend die het dynamodeksel zal vervangen door een nieuw en die ondertussen ook de kapotte koelvloeistofleiding zal vervangen...

 

Daarna gaat hij naar de Honda verdeler voor een nazicht én gezien hij bijna 45000km op de teller heeft laat ik ook onmiddellijk z'n kleppen regelen, hij staat nu toch naked...

 

Ondertussen wordt het koetswerk gespoten en van zodra hij eind maart terug thuis is kan het poetsen én monteren beginnen...

 

Tenslotte heb ik alle vijzen en moeren die wat roest begonnen te vertonen ook nieuw besteld en worden die ook vervangen...

 

Ik denk dat ik daarna terug wel even goed zal zijn, hopelijk lig ik dan niet snel terug op 't asfalt  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Schitterend! Heel benieuwd naar hoe ie er straks in het echie uitziet

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingetogen chique, mooi. Erg benieuwd naar de foto’s van het uiteindelijke resultaat. Succes met de afbouw.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed bezig.
Zoals gezegd niet mijn smaak maar mooi dat er weer iemand is die het origineel lekker aan de kant schopt :coolsmiley:
Vooral je eigen smaak volgen en niets aantrekken van wat een ander zegt.

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Lekker bezig zal mij ook benieuwen hoe het allemaal gaat worden in het echt lijkt mij klasse wacht wel af (kan ook niet anders hahaha) :popcorn:

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Hi guys, het heeft even geduurd vooraleer ik hier nog iets gepost heb maar alles heeft - mede door het Corona-gedoe - heel wat vertraging opgelopen... De moto heeft ondertussen een groot onderhoud gehad door een vriend die bij een Honda concessiehouder werkt en na z’n uren zelfstandig in bijberoep is, de kleppen werden geregeld én alle beschadigde stukken vervangen... 

 

Ondertussen ook wat onderdelen ontvangen en morgen de rest van het koetswerk gaan halen zodat ik normaal gezien dit weekend de Viffer volledig in ere kan herstellen...

 

Maar om de pijn te verzachten 😉, hier een eerste foto van de volledig vernieuwde voorzijde die ik wel al heb kunnen monteren:

 

68BC0F4C-F00F-45E8-9682-43CCE85FE3CC.jpeg.7a6157f94b91fe08cdfa6aba544b706b.jpeg

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ziet er alvast goed uit ben erg benieuwd naar de rest :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...