BrianO Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Hey viffers! Ik heb een vaag probleem. Ben volop aan de gang met mijn viffer om te bouwen naar een Naked. Nu grotendeels is gedaan enkel de teller nog en alles spuiten. Nu wou ik eens even eerst alles al testen. Probleem is, mijn pinkers werken enkel de linkerzijde als mijn teller is afgekoppeld, van zodra ik mijn koplampen aanzet, vallen de pinkers uit (branden extreem zwak). Sluit ik de originele teller even aan, werkt alles perfect naar behoren. Teller terug af en terug hetzelfde. Moet er 1 of meerdere kabels doorgelust worden als men de oem teller weghaald? Ter info; vfr800 van 99. Alles is led alsook koplampen zijn high cree leds. Spanningregel is mt07 type, dat is ok. Verder heb ik niets gek gedaan aan de kabelboom, ook niet in geknipt behalve het standlicht is weggelaten (doorgeknipt en individueel afgetaped) Heb al de grote aardings blok nagekeken en daar mis zie ii niets, enkel mini kalk plekje erop. Lijkt me dit een massa probleem? Alsof hij zijn massa via teller/koplampen laat gaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Athome Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Het originele tellerwerk is vaak meer dan alleen een tellerwerk. Hierdoor kan het noodzakelijk om een soort emulator in te bouwen die de electronica laat denken dat het originele tellerwerk nog aanwezig is. Via deze emulator lopen dan meestal ook de lampen, snelheidssensor, etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted January 13, 2020 Share Posted January 13, 2020 Kijk ook even alle massa punten na. Een slechte massa kan ook vreemde problemen geven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts