Ga naar inhoud

Voltmetertje


Anton
 Delen

Aanbevolen berichten

Hoi Anton, heb je misschien een lichtere/betere foto van de positie waar je hem geplaatst hebt? Ik vind hem wel een mooi plekje hebben. Uit welk jaar is je VFR ook alweer? Ik wilde hem afgelopen week ook plaatsen in het zwarte kunststof kapje maar daar zit de remleiding gigantisch in de weg. Slim idee van dat kartonnen malletje trouwens!

aangepast door Poekman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze, ff tussen de buien door [emoji3][emoji3]178d6336fefa1d8fc9909a35c8dbcb78.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
 

aangepast door crossrunner
Dubbele post verwijdert
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze nog ff van dichtbij, ik heb overigen een andere liggen met witte cijfertjes want deze is bijna niet leesbaar overdag87c776873ae8269dc17591a8f0711bcb.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Tip voor deze of gene, onlangs een daytona voltmetertje gemonteerd op mijn vfr750f (rc-36-2), werkt goed, kleurt rood bij een lager voltage dan 12v.

Rechtstreeks op te accu te monteren met de bij geleverde kabeltjes. Niet te groot en lomp, heb het display op de zekeringkap geplakt naast de regelaar

boven mijn oxford touring heated grips (een zegen om op de vfr te hebben). Past precies, en niet te opvallend allemaal.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die dinges kleurt rood onder de 12V, dus als je geen laadspanning meer hebt.

 

Voor de VFR zou het inderdaad ook handig zijn wanneer die dinges ook boven de 14V rood kleurt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, voodoo zei:

Die dinges kleurt rood onder de 12V, dus als je geen laadspanning meer hebt.

Onder de 12 volt heb je al niet eens meer accu spanning! Een geladen accu zit boven de 12.5 volt.

De laadspanning is normaliter  14.2 volt. Vandaar ook dat die waarschuwing van rood bij minder dan 12 volt ook in alle gevallen mosterd na de maaltijd is.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, dat is wel een mooie oplossing.

 

Edit: de verzendkosten vind ik dan weer een stuk minder.....

 

Schermafbeelding 2023-02-27 133447.jpg

aangepast door voodoo
  • Confused 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon niet meer op die naam komen, bedankt dus voor je bericht, dat heeft het zoeken op dit onvolprezen forum een stuk makkelijker gemaakt.

 

Helaas is Geestje al lang niet meer op het forum geweest en werkt geestje.nl ook niet meer. 

 

Ach, dan knoop ik wel een voltmeter op de crossrunner (de fi heeft er al 1)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, voodoo zei:

Edit: de verzendkosten vind ik dan weer een stuk minder.....

wellicht al berekend incl invoerrechten en BTW? dan klopt dat wel aardig..

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...