Ga naar inhoud

BWE bochtenset 1999


Daimster
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb afgelopen december complete bwe set incluis 400mm demper van hun gemonteerd. Hun pakkingen gingen prima op de koppelplaat van de achterste downpipes en voor (uiteindelijk) ook. Voor zou ik de originele “ronde” pakkingen doen als je de keus hebt, gaat het monteren ff iets makkelijken dan met de originele dikke. De bouten die origineel zijn zijn eigenlijk een fractie te kort voor de bwe pakkingen, het zit allemaal maar net vast.

de Meegeleverde pasta heb ik alleen tussen de voorste downpipes en de collector gedaan. Zitten ze mooi gasdicht op. Tussen de de collector en einddemper zit een tussenpijp met 2 knelkoppelingen zonder pasta en daar lekt ie wat als hij nog koud is, na het warm rijden is het voldoende uitgezet en gasdicht. 
verder gewoon dik tevreden met de set, de RVS ziet er strak uit, geluid is prima en voor nog ruiger kan je de kortere einddemper modellen nemen. 

Ben benieuwd naar jouw bevindingen. 
 

aangepast door VFpiotR
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, Daimster zei:

Voor zo ver ik kon zien is er geen remus voor een 1999. Heb trouwens een hele mooie mivv gezien. Nieuw €249,-.

99 is toch de 800FI variant?

 

Ik he een 2001 versie en gewoon een Remus erop.

Je moet ff zoeken naar de Remus Revolution of GP kan ook dacht ik, maar dat is verschil tussen vaste of losse DB-Killer

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...