Ga naar inhoud

Routes online


 Delen

Aanbevolen berichten

Een tijd geleden heb ik eens een site ontdekt waar heel veel routes voor de motor op staan. Helaas ben ik die kwijt geraakt. Als ik nu google vind ik wel wat, maar niet in die hoeveelheid die ik toen vond.

Het waren routes die je zo op je Garmin en/of Tom Tom kon overzetten. 

Als iemand zoiets in zijn favorieten heeft staan zou ik graag het linkje krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ray, nee niks specifieks. Ik wil kijken wat er is en dat wat ik leuk vind gaan rijden. Vandaar dat ik iets zoek met veel keuze. Kan ik doen wat jij nu hebt, een database opbouwen 🙂 !

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook heel makkelijk zelf routes maken.
Als ik me bedenk dat ik ergens wil gaan rijden dan maak ik een route in dat gebied.
De routes van de club zijn steeds weer heel mooi en het is maar zelden dat zo'n rit tegenvalt en dan is het ook vaak een kwestie van smaak maar mijn ervaring met ritten van het internet is dat die nogal eens zwaar tegen kunnen vallen.
Zal ook met eigen routes in het begin kunnen voorkomen maar je rijdt wat je maakt en leert dan vanzelf de kaart interpreteren om zo uiteindelijk in nog geen half uur een mooie route uit te zetten en dan kan dat meteen in het gebied waar je op dat moment zin in hebt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 21-4-2020 om 19:40, Smuiger zei:

Jah  Topper.  ik kan het weten,  mijn pagina dus.... ;)

Volgens mij zag ik jouw naam ook al prominent aanwezig zijn bij de webinair van MRA. :popcorn:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...