Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag Delft 7 maart a.s.


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

9 uren geleden, Rubman zei:

Hoe zit het eigenlijk met de mogelijkheid tot olie (en filter) wissel

Met name betreffende het afvoeren van de oude olie. zijn er opvangbakken en dergelijken?

 

Dan weet ik of ik wel of niet olie ga mee nemen

Als je verse olie mee kan nemen dan kan je ook oude olie mee terug nemen ;)
blijft alleen de vraag van opvangbak over :coolsmiley:
Ik kan afgewerkte olie gratis afgeven op het milieupark, neem aan dat dat overal wel geldt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Verdomd.. ik kan niet, word net door de fraulein er op gewezen dat ik al plannen  had 🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️🤦🏻‍♂️
dan maar thuis de olie doen... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vul altijd meteen de kalender als we een nieuwe hebben met alle clubgelegenheden, dan weet de fraulein waar ik al bezet ben als zij iets plant :39:
Die staan niet voor niets al in de oplage van december :coolsmiley:

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-2-2020 om 10:57, Rubman zei:

Hoe zit het eigenlijk met de mogelijkheid tot olie (en filter) wissel

Met name betreffende het afvoeren van de oude olie. zijn er opvangbakken en dergelijken?

 

Dan weet ik of ik wel of niet olie ga mee nemen

ik zorg wel voor wat blikken om op te vangen, kun je later de oude olie weer terug gooien in de lege flessen ;-0

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan beter een rechthoekige lage bak hebben. Bij een blik is het goed mikken en er moet goed 3 liter in kunnen maar dan zit je ook nog met het oliefilter wat de grootste uitdaging geeft om de olie daaruit in een blik te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff ik hoop dat ik er nog bij kan zijn 7 maart, ik moet eind feb naar Soedan en moet daar een tijdje blijven. Ik toch wel op tijd terug te zijn:(:~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde. In Tennessee USA staat een (oude) machine van ons met problemen. Kans bestaat dat ik eind Februari/begin Maart die kant op ga. Hopelijk ben ik dan op tijd terug. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En maar klagen... Ik kom voor het werk wel eens in Zoetermeer om een vrachtwagen van de gemeentereiniging terug te brengen of op te halen of in Lelystad voor een beurs waarna ik een wagen mee terug mag nemen :schater:
 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle landen waar ik heen ga zijn leuk. Neem bv Pakistan, er is daar maar één ding leuk ................................................................, inchecken voor de terugvlucht!

Maar, de US vind ik bijna altijd prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zal er zijn, mits droog. Helaas geen VFR meer, maar zal de speed triple keurig buiten parkeren.

Ik neem de polijsttol mee met wat polijstmiddel.
Daar kan ik het een en ander mee wegwerken aan schades, krassen en dergelijke. Als je dat wil, zorg dan voor een redelijk schone motor. De rest doe ik dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal wel met een redelijk schone motor komen maar dat is omdat ik 's morgens eerst bij Frank langs ga voor nieuwe banden en ik wil 'm niet aandoen aan een modderschuit te werken.
Maar ik heb niets te polijsten en de valbeugel heeft krassen al netjes voorkomen tot nu... maar het echte werk staat op de kalender :coolsmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal echt trachten ook van de partij te zijn.

Hoef er niets aan onderhoud te doen.

Gaat mij om de gezelligheid en wat medestrijders te ontmoeten.

Droog weer is voor mij wel een pre want ik woon niet naast de deur.

Hopelijk tot snel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...