Vince Boef 3 Posted February 4, 2020 Beste VFR liefhebbers, Mijn naam is Vince en ben sinds kort een VFR 750 uit 1990 volledig custom aan het maken. Onderstaand lees je wat ik tot nu toe heb gedaan. Graag hoor ik van jullie of er nog tips/tricks/aanbevelingen zijn (bijv. Kleur) -Subframe, zadel en kapdelen van een vtr firestorm pas gemaakt. -Honda NTV kroonplaat. -Honda cx500 stuur. -demper ingekort en voorzien van geperforeerd rvs binnenwerk. -frame in matzwart krimplak. -Koso d75 teller unit. -velgen hoogglans zwart gespoten. Hoor het graag! 2 Share this post Link to post Share on other sites
Ray 3,998 Posted February 4, 2020 Qua kleur wil je het wat ingetogen houden of wat extremer en/of outside of the box? Streetfighter met zwart frame zou wel goed kunnen met red chrome. Share this post Link to post Share on other sites
Vince Boef 3 Posted February 4, 2020 Hele vette kleur, maar ga toch voor iets ingetogener. Zelf denk ik nu aan een mooie zwarte kleur, maar mogelijk komen er ideeën voor iets bijzonders wat nog een beetje ingetogen blijft. Share this post Link to post Share on other sites
Ray 3,998 Posted February 4, 2020 Zwart op zwart is wel heet zwart en saai, rood kan ook ingetogen maar dan zou ik kiezen voor mat bordeaux. Maar ook andere matte kleuren kunnen, mat is namelijk een hele mooie truc om kleuren rustig te maken. Mat paars: Mat blauw: Mat turquoise: Share this post Link to post Share on other sites
Mhiam 201 Posted February 6, 2020 (edited) Je bent al mooi op weg met je naked bike! Het is een beetje wat voor uiterlijk je voor wilt gaan. Ga je met een kevlar spijkerbroek en een vintage jas erop of met een sportief motorpak. Ik zou wel voor een multi color schema gaan op je motor. Alleen zwart vind ik persoonlijk wat te saai. Met je kontje ga je al voor een wat sportievere voorkomen. Wellicht combi antraciet/zwart? Verder heb ik even een vraag, die Honda NTV kroonplaat. Van welk jaar motorfiets komt die kroonplaat en past dit 1 op 1? De NTV heeft ook 41mm vorken, maar de tussenafstand van de vorken en het t-stuk/bout? Edited February 6, 2020 by Mhiam 1 Share this post Link to post Share on other sites
Vince Boef 3 Posted March 27, 2020 Hallo forum leden, Even een update van het project! 1 Share this post Link to post Share on other sites
748cc 2,490 Posted March 27, 2020 Hey, dat is Zuilen!!! 🙂 Keep up the good work! En maak die schetsplaten dan ook maar zwart..... Share this post Link to post Share on other sites
Vince Boef 3 Posted March 28, 2020 Dat is zeker Zuilen! Daar woon ik, nog andere motorrijders in Utrecht? Share this post Link to post Share on other sites
Risingsun71 12 Posted April 2, 2020 Soesterberg .... redelijk in de buurt ! Leuk projectje en weer eens wat anders. Share this post Link to post Share on other sites
Inkedcaptain 10 Posted December 30, 2020 Hey, super tof project. Ik ben eens benieuwd die foto met die oranje delen, welk type achtervelg zit daar op?? heb jij daar een merk en model van... ik hoor het wel.. groetjes Share this post Link to post Share on other sites