Ga naar inhoud

Ledknippers, welk relais (Aliexpress)


 Delen

Aanbevolen berichten

Het kan aan mij liggen maar als je goede LED lampjes koopt hoef je toch niet een ander relais erin te doen? Als je weet welke LED lampje funtioneren bij de huidige spanning en stroom etc. kun je toch gewoon die erin doen zonder iets anders te vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben zelf geen fan van Ali als het op dit soort dingen aankomt. In mijn VTEC heb ik deze gezet:

https://www.louis.de/artikel/spezial-blinkgeber-fuer-led-blinker/10033844?list=0977ed7d5f7ef07bc61637574b2cf68a&filter_article_number=10033844

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meesten hebben dat niet, misschien als je de versie neem die voor CAN-BUS geschikt zijn wel.

Ik heb destijds gewoon een vermogensonafhenkelijk relais gehaald bij de dealer. Wel een stuk duurder dan bij Ali maar ik wist wel zeker dat ik de goede had die ook plug and play was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allen voor de reacties.

 

Het voorbeeld wat DaniëlU noemt past niet 1 op 1 in mijn VFR. Het knipperrelais wat ik heb heeft 3 pinnen naast elkaar, en zijn beduidend kleiner. 

Ali express staat vol met die dingen, en die zijn lastonafhankelijk en regelbaar. Dat laatste is niet noodzakelijk maar als het er op zit, ook goed. Ik heb er 1 in mijn XJ900 zitten, die zit daar al jaren en funktioneert prima. 

 

Ik zoek nog even verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 hours ago, VFR Albert said:

Dank allen voor de reacties.

 

Het voorbeeld wat DaniëlU noemt past niet 1 op 1 in mijn VFR. Het knipperrelais wat ik heb heeft 3 pinnen naast elkaar, en zijn beduidend kleiner. 

Ali express staat vol met die dingen, en die zijn lastonafhankelijk en regelbaar. Dat laatste is niet noodzakelijk maar als het er op zit, ook goed. Ik heb er 1 in mijn XJ900 zitten, die zit daar al jaren en funktioneert prima. 

 

Ik zoek nog even verder.

Bij een "digitaal knipperlichtrelais" ook wel een lastonafhankelijk relais heb je maar 2 van die 3 aansluitingen nodig.
Degene die ik verkoop zijn stekkerklaar en passen zo op de Honda-modellen. 
https://www.afsmotorparts.nl/index.php?route=product/product&keyword=relais&category_id=0&product_id=579

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...