Ga naar inhoud

geschakelde + aansluiting


 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

wie weet een goed bereikbare geschakelde + aansluiting bij een Crossrunner.

Het is om handvatverwarming en navigatie aan te sluiten.

 

Alvast bedankt voor de reactie's.

 

Gr. Sieto

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke handvatverwarming heb je en welke navigatie.
De Oxford en de Garmin kunnen prima direct op de accu, heb ik ook jaren gehad en de Garmin zit nu ook weer direct op de accu (handvatverwarming is bij de huidige motor origineel).
De Oxford handvatverwarming heeft een spanningsbeveiliging en als je hem vergeet dan schakelt die zichzelf ruim op tijd uit.

De Zümo 550 haalde ik er thuis altijd wel af maar de 395 die ik nu heb zet ik alleen maar uit (standby). Als je aan een winterstalling doet dan zou ik 'm er wel af halen maar een paar weken is geen enkel probleem.

Als je perse geschakeld wilt dan is het stadslicht het makkelijkst bereikbaar maar ik zou bij de handvatverwarming wel een relais er tussen zetten.
Heeft de 800F geen accessoire aansluitpunt? De 1200's hebben dat wel.

 

Edit:
Even voor je gekeken maar vanaf 2015 is ook de Crossrunner voorbereid. Zoek maar eens dit onderdeelnummer: 08U70-MJM-D00

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Bedankt voor jullie reactie's.

Uiteindelijk een geschakelde + van de kentekenplaatverlichting gepakt. Nu kan ik het relais naast de accu onder de buddy plaatsen en vanuit het relais naar voren "werken".

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...