Ga naar inhoud

ABM superbike kit RC-24 gaskabels etc..


F50driver
 Delen

Aanbevolen berichten

Iemand op het forum die een ABM kitje heeft op een RC-24? 

 

Poosje geleden aangeschaft en noodgedwongen tijd om te monteren. 😆

 

Was benieuwd of de gaskabels verlengd moeten worden en zo ja hoe heb je dit opgelost?

 

 

aangepast door F50driver
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf geen RC24 en weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij heb je hiervoor wel langere gaskabels nodig. Die van een PanAm European zouden daarvoor heel geschikt zijn. Ook moet je goed oppassen met de stuuruitslag. Het superbikestuur kan de topkuip raken. Ik heb al eens een exemplaar gezien waar ze met de decoupeerzaag een stuk uit de kuip hadden gezaagd. Vond ik geen goed idee.....

 

 

aangepast door Eric
Oeps; "kleine verschrijving" aangepast.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op MDI-online even gekeken naar de A1 kit voor de '86-er 750 (de 700 staat niet in de optielijst). De A1 kit is de kit met alles erin wat noodzakelijk is voor montage en daar staat geen gaskabel bij maar wel een remleiding tot aan de verdeler.
Helaas staat de montagehandleiding er tegenwoordig niet meer bij maar ik meen te herinneren dat bij jouw model ook een stuk uit de kuip gezaagd moet worden maar misschien is dat ook op te lossen door het beperken van de stuuruitslag.
Gaskabel is bij de meesten niet nodig maar mijn ervaring op de VTEC is dat de alternatieve route van de kabel volgens de handleiding niet ideaal is.
Geen idee welke kabel voor jouw model een goed alternatief is, bij de VTEC was het die van de ST1300 (Trans European) en die van de ST1100 (de voorganger van de ST1300) had een kleine aanpassing nodig (mantel moest 5mm ingekort worden) dus ik denk dat die kabels wel redelijk gelijk zijn gebleven qua aansluiting.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, knalselder zei:

Voor de duidelijkheid: Pan Am en Trans European zijn beide goed geprobeerd, maar eigenlijk bedoelen ze de Pan European :thumpup:

:schater:

Door het PanAm zat ik te denken aan Trans Am... Ik bedoelde dus inderdaad Pan European.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...