Ga naar inhoud

Groupbuy Hyperpro veren


RoelNL
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben afgelopen donderdag op de motorbeurs geweest om aan AFS te vragen wat er mogelijk geregeld kon worden m.b.t. een Groupbuy.

 

Nu wil ik best het voortouw nemen om het 1 en ander op te lijnen m.b.t. Hyperpro veren en andere onderdelen. Als er goede aantallen komen kunnen we dus een korting krijgen van minimaal 10% en dit kan nog hoger oplopen als er maar genoeg mensen meedoen. Je kan dus mee doen voor alleen hyperpro veren maar bijvoorbeeld ook voor remblokken, filters, ketting, kettingtandwielen etc.

 

Je kan het beste zelf even kijken op de hyperpro site wat voor veren je wilt hebben. Veren: V , V+A , demper, luxe demper etc.

https://www.hyperonline.nl/contents/nl/d1235_Hyperpro_Streetbox_Veringset_Honda_vanaf_750cc.html

https://www.hyperonline.nl/contents/nl/d39_Hyperpro_Schokdemper_Honda_750cc_tm_900cc.html

https://www.hyperonline.nl/contents/nl/d1227_Honda_800cc_tm_1000cc_Hyperpro.html

https://www.hyperonline.nl/contents/nl/d132_Hyperpro_vervangingsveren_Honda_650cc_tm_750cc.html

 

Ik ga dus alles bijhouden in een exel file om zo alles goed te kunnen registreren.

 

Ik weet niet wat de prijzen zijn die AFS hanteert, maar zodra er mensen zijn die mee willen doen aan de groupbuy kan ik dus prijzen gaan opvragen bij AFS en deze hier mededelen.  Dit geld dus ook voor overige onderdelen. @AFS Motorparts

 

Dus mocht je mee willen doen aan de groupbuy  laat het a.u.b. weten want hoe meer zielen hoe beter!  Laat dan duidelijk weten wat voor motor je hebt en wat je precies voor veren en onderdelen je wilt hebben.

 

Graag deze volgorde gebruiken zodat ik makkelijk kan kopieren plakken.

 

Forum naam: RoelNL

Naam: Roel

Motortype: VFR 800F 2015

Veren: Streetbox zwart

Onderdelen: Remblokset gesinterd V+A, kettingwiel V

 

Wat voor merk er gebruikt gaat worden mbt de onderdelen laat ik dit over aan AFS want er zijn meerdere merken voor remblokken etc. Misschien dat AFS hier een lijstje voor kan maken voor de motortypes die VFR rijk is waar wij een keuze uit kunnen maken? @AFS Motorparts

 

Voor de duidelijkheid, het gaat hier alleen om onderdelen en niet om montage.

 

Ik hoor het graag of er mensen mee willen doen aan de Groupbuy!

 

Forum naam: RoelNL

Naam: Roel

Motortype: VFR 800F 2015

Vering: Streetbox zwart

Onderdelen: Remblokset gesinterd V+A, kettingwiel V

 

Forum naam: VFpiotR

Naam: piotr

Motortype:1992 VFR 750 F RC 36-1

Vering:

Onderdelen: remblokken gesinteerd v+a

 

Forum naam: VFR noob
Naam: Otto
Motortype: vfr1200f 2010-2011 (kenteken 2012)
Onderdelen: geen
Vering: streetbox zwart, regulier gewicht

 

Forum naam: Ray

Naam: Ray

Motortype: 20?? VFR1200X

Vering: achterveer

Onderdelen:

 

update

 

 

aangepast door RoelNL
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zeker wel interesse maar ten eerste wil ik een maatwerk achterdemper (voor heb ik al) en ten tweede zijn er dit jaar en volgend jaar helaas even belangrijkere dingen waar het geld naartoe moet.

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik vorige week al besteld en een paar weken geleden al de banden. Afspraak staat voor de 7e voor de banden. Olie en remblokken doe ik thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn VTEC is vorige week door Johan verwend en dat betekent dat ik een nieuw balhoofdlager heb en dat de vering nu (voor het eerst in 2 jaar) goed op mij is afgesteld. Ik wil dit eerst maar eens een jaartje ervaren voordat ik nadenk over verdere 'verbeteringen', want misschien vind ik het meer dan genoeg voor mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pb gestuurd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker wel interessant echter heb ik wat zaken nodig voordat de klus en ontmoetingsdag is en dat is wat te kort dag gok ik

 

Plus dat ik eigenlijk alles net al besteld heb.
Het enige wat nog zou kunnen is Hyperpro olie om de voorvork eens van verse te voorzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Hej Roel , 

leuk initiatief hopelijk veel animo. 
bij deze; 

 

VFpiotR

piotr

1992 VFR 750 F RC 36-1

remblokken gesinteerd v+a

 

grtn 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Forum naam: RoelNL

Naam: Roel

Motortype: VFR 800F 2015

Veren: Streetbox zwart

Onderdelen: Remblokset gesinterd V+A, kettingwiel V

 

VFpiotR

piotr

1992 VFR 750 F RC 36-1

remblokken gesinteerd v+a

update

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een lijst van alle modellen/bouwjaren VFR-modellen met alle bijbehorende mogelijke remblokken wordt wel heel erg lang.
Ik denk dat het slimmer is om eerst te kijken wie iets wil, dan kan ik daarna aangeven welke merken/modellen ik voor welke prijs kan leveren.
In zijn algemeenheid in elk geval alle Nissin, Ferodo en Brembo's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Zijn er toevallig nog mensen die interesse hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...