Ga naar inhoud

VFR1200F 2010 Topkoffer


Michjo65
 Delen

Aanbevolen berichten

Hi, ik heb een 2010 VFR1200F met originele topkoffer (en zijkofffers) in kleur, dit is alleen de 31L topkoffer. Vanaf model 2012 is er een 45L topkoffer en volgens de datasheets is deze niet compatible met model 2010/2011. Iemand enig idee waarom en of dat niet pas te maken is? Of heeft het met type goedkeuring van de drager van de 2010 te maken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal dan waarschijnlijk in de bevestigingsplaat/bodemplaat zitten (die ik overigens voor het 31L model niet meer kan vinden.)

Voor de 45L heeft die bestelnummer 08L73-MGE-D40

Deze wordt gemonteerd op de bagagedrager en dat is voor alle modellen hetzelfde onderdeel.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@JooST, bedankt voor je respons. Op https://www.bike-parts-honda.be/honda-motorfietsen/1200-MOTO heb ik ook alle modelnrs teruggevonden. Ik heb nu waarschijnlijk de allerlaatste nieuwe 45L in de juiste kleur (Prominence Red) in NL (of EUR of...) weten te vinden en met de juiste carrier past die inderdaad perfect op de originele bagagedrager. Ik heb helaas nog niet genoeg postings om de 31L op de marktplaats in dit forum te zetten, dus dat zal ergens anders moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan hier ook gezellig meedoen op het forum.
Voor je het weet heb je 10 postings gedaan en dan mag je wel items te koop aanbieden :coolsmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...