Ga naar inhoud

Diagnosestekker


 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Via de zoekfunctie kwam ik mijn antwoord niet te weten en ook niet met de handleiding. Ik heb een gear indicator gekocht voor mijn VFR (uit 2009) en deze kan ik aansluiten op de diagnose stekker. Ik kan deze helaas niet vinden en voor ik de hele motor ga demonteren....:( Nu leek mij dit een leuk klusje bij de Noordelijke sleuteldag maar zoals jullie zullen weten gaat het helaas niet door. 

 

Onder het mom van domme vragen bestaan niet: Wie kan mij vertellen waar ik die kan vinden en hoe ik het makkelijkste erbij kan komen?

 

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit die stekker niet gewoon onder het zadel? Bij de motoren die ik gehad heb en voorzien waren van een diagnose stekker. Zat de stekker gewoon onder het zadel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zit als het goed is rechts onder het hoek kapje bij de topkuip.
Even wroeten dan kan je hem er net onderuit vissen zonder iets te demonteren.
Althans dat was bij de 2003 zo maar volgens mij heeft de VTEC vanaf 2006 een 4 polige stekker gekregen en wellicht ook verplaatst maar dat lijkt me een omslachtige verandering van de kabelboom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Ray zei:

Die zit als het goed is rechts onder het hoek kapje bij de topkuip.
Even wroeten dan kan je hem er net onderuit vissen zonder iets te demonteren.
Althans dat was bij de 2003 zo maar volgens mij heeft de VTEC vanaf 2006 een 4 polige stekker gekregen en wellicht ook verplaatst maar dat lijkt me een omslachtige verandering van de kabelboom.

Klopt dat het een nieuw model stekker moet zijn (4-polig). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Athome zei:

Zit die stekker niet gewoon onder het zadel? Bij de motoren die ik gehad heb en voorzien waren van een diagnose stekker. Zat de stekker gewoon onder het zadel.

Zie niets onder het zadel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, pflantua zei:

Zie niets onder het zadel 

Zoals ik schreef, rechts onder het hoek kapje van de topkuip. Vlak in de buurt van de zekeringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Ray zei:

Zoals ik schreef, rechts onder het hoek kapje van de topkuip. Vlak in de buurt van de zekeringen.

Het was een gepriegel 1e klas (en ik heb niet eens grote handen). Het meest lastige was het dopje van de diagnose stekker te krijgen. Bedankt voor de support.:thumpup:

aangepast door pflantua
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...