Ga naar inhoud

Circuit dag


RoelNL
 Delen

Wanneer willen we de circuitdag doen?  

10 leden hebben gestemd

  1. 1. Wanneer willen we de circuitdag doen?

    • zondag 23 aug ochten
    • zondag 11 okt ochtend
    • zondag 11 okt middag
    • zondag 25 okt ochtend
    • zondag 25 okt middag


Aanbevolen berichten

Denk dat het ook beter is, omdat er nogal wat regels zijn, intergraalhelm verplicht en niet ouder als 5 jaar, leer ook verplicht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het leuke bij Pvi dat de bochten wat langer zijn, je kan dus wat langer in de bocht zitten om dit lekker door te krijgen. 

 

Midland is heel leuk omdat 't erg technisch is, en er inderdaad publiek bij mag kijken, maar daar zijn de meeste bochten wel kort en op een lagere snelheid dan op pvi, maar wel erg leuk omdat 't een heel technische baan is. 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop dat er nog meer aanmeldingen bij gaan komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag deze ook al voorbijkomen, en ik heb nog een tegoedbon van de KNMV. Dus wie weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Komop mensen het is leuk en leerzaam om een dag op het circuit te rijden! Hoe meer mensen we krijgen hoe meer korting we kunnen krijgen:D.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen wat let je, gewoon lekker opgeven:thumpup:. Dan kan ik daarna in discussie met de aanbieder mbt de prijs. Daarna kan ik hier weer gaan vragen wanneer iedereen kan zodat we een datum kunnen prikken.

aangepast door RoelNL
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal af gaan hangen van onze groep. Ik weet niet welke datum geschikt gaat zijn voor ons. Zelf vind ik een centraler circuit fijner omdat het wat meer in de buurt is voor mij. Maar dat zal gaan afhangen wie waar naartoe wil. Meeste stemmen gelden wat dat betreft.

 

Mijn voorkeur is het politie of midland circuit.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En als mensen tussendoor willen gaan individueel, gewoon lekker doen zou ik zeggen is altijd leerzaam, momenteel zijn er erg veel die voor het eerst circuit rijden komen doen. 

 

Gisteren op de training op midland hadden we 50% van de deelnemers die voor het eerst op het circuit reden

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag de mail verstuurt om te vragen wat het prijskaartje gaat worden. Zodra ik meer weet zet ik het hier weer neer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een mail gekregen van MCT trainingen, de prijzen blijven wat ze zijn, geen kortingen omdat de groep te klein is. Vanaf 50 mensen willen ze pas iets doen. 

 

Dan is de volgende vraag waar we willen gaan rijden.

 

Mijn voorkeur gaat uit naar het politie circuit of midland.

 

Meeste stemmen gelden hierin.

 

 

2. @Longjohn

3. @voodoo

4. @VFpiotR

5. @BlackVfr

6. @Cyberob

7. @Wouter595

8. @Eric S

9. @AndreV

10. @vroembert

11. @de ritselaar

12. @Cock

13. @Firefly

 

 

aangepast door RoelNL
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat pvi een wat vfr vriendelijker circuit is dan Midland, Midland is heel technisch met heel veel hele korte bochten, pvi heeft meer lange bochten waardoor je meer van bocht naar bocht rijd met rechte stukken ertussen, terwijl Midland eigenlijk één lange bocht is die alle kanten op gaat. 

 

pvi kan je ook het schakelen op de baan lekker oefenen, grootste deel kan in 3, klein stukje 2 en lekker opschakelen over het rechte stuk waar overigens altijd een pion chicane staat om de snelheid er wat uit te halen, Midland kan geheel in de 2e versnelling gereden worden. 

 

Midland mag normaal publiek bij zijn alleen momenteel vanwege corona niet, of dit zo blijft is op dit moment nog niet duidelijk. 

Daarbij heb je tijdens de training niet veel tijd om je met publiek bezig te houden, tussen de sessies door krijg je tips en instructies. 

 

En je moet even in acht nemen dat wanneer iedereen zo veel mogelijk de dezelfde groep met vfrs wil rijden er wel veel niveau verschil kan zitten tussen de deelnemers, je bent dan afhankelijk van de langzaamste deelnemer, als je allemaal inschrijft met de juiste info heb je de grootste kans dat je met mensen met hetzelfde niveau in de groep komt, dus dan leer je het meest op zo'n dag

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...