Ga naar inhoud

Spanningsregelaar : 31600-KFG-861


JJ01
 Delen

Aanbevolen berichten

Wij hebben hier weinig vertrouwen in die goedkope (Chinese?) namaakmeuk.  Sorry. Goedkoop is duurkoop; zeker bij een spanningsregelaar. (Met een beetje pech fikt de stator, bedrading en accu weg.....)

Dan kun je nog beter een gebruikte originele kopen. Deze gebruikte op marktplaats misschien iets voor jou? 

aangepast door Eric
Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal mee eens, ik vroeg me alleen af of het niet dezelfde is die CMSNL levert. 

 

Hij ziet er exact hetzelfde uit en de codering 31600-KFG-861 is ook hetzelfde. 

 

Hij is bedoeld voor een rc36-1, zie onderstaande afbeelding voor die van CMSNL ter vergelijk. 

 

Ik wil niet gaan experimenteren met zoiets, maar ik vroeg me af of iemand deze al eens gemonteerd had. 

749076960_IMG_3951resize.thumb.JPG.31d81fa96a0706a4b967252d46a5594e.jpeg

aangepast door JJ01
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik onthoud me even van een mening over de kwaliteit, daarvoor heb ik te weinig ervaring met Chinese spanningsregelaars.

Maar als er iets is dat ze in China heel goed kunnen is dingen namaken dus het uiterlijk hoeft niets te zeggen ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, JJ01 zei:

Ik wil niet gaan experimenteren met zoiets, maar ik vroeg me af of iemand deze al eens gemonteerd had. 

Tik het artikelnummer in in het zoekveld en ja zal zien dat deze al door velen hier gebruikt wordt. De originele dan, van Shindengen/Honda. Bij mij doet deze het al meer dan 100K km uitstekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-4-2020 om 17:57, Eric zei:

Wij hebben hier weinig vertrouwen in die goedkope (Chinese?) namaakmeuk.  Sorry. Goedkoop is duurkoop; zeker bij een spanningsregelaar. (Met een beetje pech fikt de stator, bedrading en accu weg.....)

Dan kun je nog beter een gebruikte originele kopen. Deze gebruikte op marktplaats misschien iets voor jou? 

Toevallig al contact gehad met deze MP verkoper.

De spanningsregelaar is reeds verkocht!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...