MichelDB Posted April 30, 2020 Share Posted April 30, 2020 Ikzelf ben echt van de Michelins zonder DB maar dit is best een leuke aanbieding dacht ik zo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 Bij aanschaf van Bridgestones bij een Nederlandse Bridgestone BC-dealer, of bij aanschaf van een nieuwe motorfiets. Je moet je wel op tijd na aanschaf aanmelden. Ik heb al een paar klanten die dit gedaan hebben.... Werkt prima. Het zou mij alleen niet verbazen dat je wel spam-mail gaat krijgen van Bridgestone en/of partners. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 Mijn banden worden niet zo oud meestal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dial_888 Posted May 1, 2020 Share Posted May 1, 2020 In de bijna 50 jaar dat ik rij slechts één keer een lekke band gehad...doe mij 10 euro ofzo korting per band daar heb ik meer aan... Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted May 2, 2020 Share Posted May 2, 2020 On 5/1/2020 at 9:09 AM, Smuiger said: Mijn banden worden niet zo oud meestal Ook net aangeschafte banden gaan lek. Het record is een klant die na 3 uur een dusdanig grote schroef in zijn achterband had dat deze ook niet meer te repareren was. Hij mocht dus dezelfde dag nog een nieuwe aanschaffen.... Ik gaf hem dus die schroef terug met de woorden: "wil je hem zo even terugleggen bij de poort voor de volgende? Hij kon er (toen) niet om lachen..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted May 2, 2020 Share Posted May 2, 2020 Ik heb een keer binnen 1000km 3 keer lek gereden waarbij de eerste vlak voor de 300km na vervangen van de band. Maar die band is ergens tussen de 17 en 20k met 3 veters vervangen voor een nieuwe set Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts