Ga naar inhoud

koppeling grijpt direct aan


michielss50
 Delen

Aanbevolen berichten

anderhalf jaar geleden een verwaarloosde vfr800fi 2001 gekocht. in delen aangepakt, waardoor het koppelingsdekseltje een paar maanden open heeft gelegen... natuurlijk niet slim achteraf, dus revisiesetje gekocht. op druk brengen leek een probleem, heel soepel, weinig druk, geen luchtbellen. drie maal ontlucht, toch maar gemonteerd. koppeling grijpt direct aan, vanaf de eerste mm speling... laat zich ook niet in zn vrij zetten. wat doe ik fout, of waar kan ik de koppeling afstellen. tijdens het rijden niets aan de hand, gemakkelijk door de versnellingen...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er valt niets af te stellen (behalve de stand van de hendel, maar dat maakt niet uit voor het aangrijpmoment). Ik vermoed toch nog lucht in het systeem (of vervuiling).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grote injectie spuit met een slangetje vullen met remvloeistof, ontluchtingsnippel open en slangetje op het ontluchtingsnippeltje, daarna remvloeistof naar boven toe (richting handle) doorspoelen.

Oppassen dat reservoir niet overstroomt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

nog nooit van gehoord, maar klinkt als een goed idee... revisie slave en pomp, nieuwe koperen afdichtingen, moet haast wel goed zijn.

ouderwets ontluchten en handmatig met een vacuum pompje heeft niet geholpen

 

aangepast door Arno71
Overbodige quote van voorgaande reactie verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...