Ga naar inhoud

VFR Bekeken.


Klokje
 Delen

Aanbevolen berichten

Achterkant is niet origineel, maar staat m inderdaad goed. Ik vermoed dat het een aftermarket vervangings kuipdeel is en geen "doe het zelf". De kuipdelen aan de voorkant lijken dan weer wel origineel, maar dat is op deze foto moeilijk te zien. Niets mis met goede vervangings kuipdelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant lijkt origineel verder volgens mij.

honda-vfr-750-f-1305014_4.jpg

Ze gaan hem rijklaar maken zodat ik een proefrit kan maken. Ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkant is ook niet origineel.

Zijkuipen lijken uit één stuk en sluiten met schroeven/boutjes aan op de topkuip, dit is bij de originele niet

 

 

aangepast door Johan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch even het duo kapje en zadel eraf halen en even een kijkje nemen hoe het er daar binnen uitziet.

Is het een aftermarket kuipdeel? Zou kunnen maar het kan ook een zelf maak zijn, wat zichtbaar moet kunnen zijn aan de binnenkant. (Ik zelf vind het wat te hoekig voor een aftermarket kuipdeel.)

Vooral de verlichting even bekijken en of het allemaal goed waterdicht is. Het is wel in kleur gespoten dus er is aandacht aan besteed.

 

Het ziet er wel leuk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gehele set is van Pferrer... kontdelen en de rest van het kuipwerk. Zoals @Johan aangeeft, zijkuipen uit 1 stuk met de onderkruip, en de topkuip bestaat ook uit 1 geheel.

zoals @Mhiam aangeeft, lijkt aandacht aan te zijn besteed, maar blijft imitatie. Waarom? Ik kan veel dingen bedenken, maar schade in het verleden is een voor de hand liggende verklaring. En aangezien de kuipsets van Pferrer vele malen goedkoper zijn dan de originele... complete kuipset kost ca. 670,-, daar heb je origineel niet eens een topkuip voor.. Pferrer.de...

 

groet,

 

tukker

aangepast door Tukker
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Johan zei:

Voorkant is ook niet origineel.

Zijkuipen lijken uit één stuk en sluiten met schroeven/boutjes aan op de topkuip, dit is bij de originele niet 

 

 

 

Op de plek van de schroeven zitten normaal de kleine beugeltjes aan de binnenkant van de topkuip.

Deze breken meestal bij schade en of omvallen. Het deel verder ziet er wel origineel uit. Wellicht is hier een verbouwing geweest na een kuipschade?

Met de twee schroeven vast gezet aan de bovenkuip........of ze moet er voor de sier in gezet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het netjes is gedaan hoeft het geen probleem te zijn denk ik? Wat ik wel vreemd vind is dat op kenteken het vermogen 72kw (98pk) is en het gewicht 236kg  gewicht rijklaar 243 kg...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 98pk kan duiden op Duitse import, daar vonden ze vroeger alles boven de 100pk eng namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook voor de zwarte gaan die turquoise is wel een mooie kleur maar ik zou me afvragen waarom ze die kuip erop gezet hebben ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewicht klopt hoor van mijne is het

Massa rijklaar 243 kg
Massa ledig voertuig 236 kg
 
volgens het RDW
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...