Ga naar inhoud

VFR Bekeken.


Klokje
 Delen

Aanbevolen berichten

11 minuten geleden, knalselder zei:

Heb je niet gewoon recht op een jaar garantie?

Nee.
Hier in NL heb je wel een zogenaamde wettelijke garantie maar daar hangt geen standaard termijn aan vast omdat het afhankelijk is van het product.
Op een nieuwe motor heb je een veel langere wettelijk garantie omdat er verwacht mag worden dat deze een lange tijd meegaat maar op een motor van rond de €1000 is die veel korter en hangt dan zelfs nog af van de staat van de motor.
Daar komt ook dat stukje onderzoeksplicht waar ik het eerder over had om de hoek kijken. Het is voor een leek een hele lastige materie maar daar zijn we goed in hier in Nederland, onduidelijkheid creëren.
Ze roepen dat de consument goed beschermd is maar als je niet weet waar je op moet letten en/of aan moet kloppen als het mis is dan lijkt het soms wel dat de verkoper beter beschermd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach zo. In België 2 jaar garantie op een nieuwe en 1 jaar op een tweedehands bij verkoop door een professional. Ik dacht dat dit Europese wetgeving was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en vele veilige kilometers gewenst met je nieuwe aanwinst! Word zaterdag mooi weer, dus meteen maar de km stand verhogen met een extra blokje om?😎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je aankoop, en het andere uiterlijk heeft ook wel wat unieks 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Klokje zei:

zeker met een aftermarket kuip in deze kleur kan erg lastig zijn mocht ik hier ooit schade aan krijgen.

Ach,als je originele kuipen hebt en je moet om één of andere reden een ander paneel hebben zit je vaak met kleurverschil, zeker als je en rode hebt. Pferrer maakt goede composiet kuipdelen die sterker zijn dan origineel en het materiaal is goed te herstellen bij eventuele schade. Het wordt geleverd met enkel de topcoat, de lak zal dus redelijk vers zijn. Ik ben benieuwd naar de fotos die je uiteraard post zodra je de motor in bezit hebt :coolsmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd! :pompom:

het belangrijkste is dat jij er blij mee bent en er een hoop plezier aan gaat beleven! :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie motorfiets en mooie kleur. Kwaliteit van de Pferrer vervangingskuipen is beter dan de originele. Het materiaal (glasvezel versterkt polyester) is sterker dan het abs van de originele en zoals V4Rosso al aangaf veel makkelijker te repareren bij schades. Doordat het kuipwerk uit minder verschillende delen bestaat is demontage ook makkelijker. Bovendien vind ik het kontje mooier dan origineel, maar goed smaken verschillen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...