Ga naar inhoud

teveel punten hoe wijzig dat


Cock
 Delen

Aanbevolen berichten

vraag voor de experts ,ik heb een route gemaakt van 237 km ,maar als ik die in de Garmin 396 laad dan zegt hij dat er teveel puntten zijn en dan splitst hij de route in twee .

Wat kan ik doen in basecamp om dit te veranderen.

hoeveel punten kan hij aan ik heb er nu 217

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou die route wel even willen zien want ik heb een vermoeden die ik even wil bevestigen. Kan ook via PB als je hem niet openbaar wil hebben omdat hij bijvoorbeeld je huisadres ook aangeeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je werkt met allemaal zogenaamde harde punten en die zijn maar beperkt mogelijk. Een hard punt krijg je wanneer je bij het klikken op bijvoorbeeld een straatnaam et een huisnummer klikt of op een winkel o.i.d.
Als het een straatnaam zonder nummer is dan wordt het een zacht punt en daar kunnen er volgens mij wel meer dan 1000 in zitten.
Hier heb je een mooie uitleg hier over en hoe je dat kan aanpassen.

 

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Ray ,een duidelijk uitleg door mr gps ,al veel van harde en zachte punten gehoord maar nooit iets van begrepen ,nu wel dus:worshippy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan.
Je bent niet de enige, daarom had ik ook meteen dat vermoeden want ik was het al vaker tegengekomen.

  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

De route ging foutloos :thumpup:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...