Ga naar inhoud

Lekkage? Vfr1200f


Afgnamedz
 Delen

Aanbevolen berichten

Vannochtend zag ik een druppeltje afdruppelen onder mn motor. 

 

Wat denken jullie da het kan zijn? 

 

Ik ga zwz naar de dealer morgen maar ben benieuwd wie het goed raad.

Screenshot_20200511-134436_Gallery.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het beste geval de overloop van de benzinetank (die komt als het goed is naast je zijstaander uit). Ik hoop niet dat je achterschokbreker lekt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volle tank en zon erop dan zet de benzine uit en en komt het uit de overloop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je vol vol tankt, en wat warm weer zoals hierboven al vermeld, is dit idd ongeveer de plaats waar je het darmpje zal zien langs waar het uit gedruppeld komt.
Eens voelen en ruiken kan nooit kwaad.
Is een Honda, en geen Harley, want daar weet je voor 100% al dat het olie zal zijn :schater:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Paske zei:

Is een Honda, en geen Harley, want daar weet je voor 100% al dat het olie zal zijn :schater:

En toch kan het ook olie zijn.

 

Vorig jaar tijdens het September weekend was de Nederlandse Shadowclub ook aanwezig in het Hotel. Op een gegeven moment werd er een Shadow achter in een bus geduwd. Het bleek dat de Honda Shadow toch echt graag een Harley wilde zijn. De motor lekte namelijk olie.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, juist ,dat was die Honda die het The Guinness Book of Records haalde omdat die olie lekte :1210:   :oops: :schater:

aangepast door MichelDB
Onnodige quote verwijderd
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou handig zijn als we weten wat voor vloeistof het is.

Ik heb al 4 opties en hetzelfde aantal mogelijke vloeistoffen maar ik kan aan die foto echt niet zien wat het meest voor de hand ligt.

Als er iets op de grond ligt dan kan je het spoor naar boven volgen. Alleen beginner uit de overloop laat hem spoor achter, de rest komt via via op de grond en begint ergens met een hangende druppel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de druppel lichter van kleur word en redelijk snel weer verdwijnt is het benzine anders is het olie........olie blijft dagen lang zichtbaar op stoeptegel.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...