Ga naar inhoud

Comfortzadel


vfrcees
 Delen

Aanbevolen berichten

Topsellerie hoef je je zadel niet in te leveren. Zij hebben een aantal opties:

  1. Compleet zadel met een prijs die daar naar is en kan oplopen naar gelang je opties toevoegd.
  2. compleet zadel en na ontvangst van je nieuwe zadel je oude opsturen als inruil. Iets duurder dan eerst inleveren maar een stuk goedkoper dan geen inruil.
  3. Eerst je nieuwe zadel opsturen en dan wachten op je nieuwe.
  4. Alleen een nieuw overtrek met eventueel een gelpack om er toch iets meer comfort aan te geven.

Let wel op met gel. Als hij een tijdje in de zon staat dat wordt je zadel bloedheet en blijft ook heel lang heet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob's accessoires in Noord-Holland of Premium Motors in Apeldoorn hebben het een en ander op voorraad van Bagster

 

Zowel bij Bagster als Topsellerie is de basis gedachte dat je eigen zadel eerst inlevert. Dit is namelijk de goedkoopste optie. Bagster en Topsellerie kunnen ook een volledig zadel leveren zonder inleveren van je eigen zadel. Dit dus wel de duurste optie.

Corbin is ook een optie. Niet goedkoop, wel goed vooral als jezelf zwaarder bent dan gemiddeld. Corbin levert altijd een volledig nieuw zadel. Zie hiervoor Buddy's Fashion bij Amsterdam in de buurt.

 

Aanrader is ook Rayz zadel in Hulst Zeeland. Gaat wel altijd op basis van je huidige zadel maar wel volledig naar je eigen wensen (hoger/lager, harder/zachter, etc).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen Bagster nog bij Nerons zat deed ik alle Bagster zadels.
Nadat Bagster overgenomen werd ben ik dat kwijtgeraakt, en ging Nerons ook failliet.

In gevallen als deze raadde ik ook altijd aan om de sloop te vragen naar een beschadigd zadel. Voor 2 tientjes heb je die al, en dan laat je die opnieuw voorzien van schuim en bekleding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb op mijn FI een Sargent en ik moet zeggen dat ik dit het beste zadel vind van wat ik geprobeerd heb.

Omgebouwd origineel zadel was het niet, ook een Corbin kon mij niet bekoren.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...