Ga naar inhoud

Plek waar handgrepen zaten.


Gaatze
 Delen

Aanbevolen berichten

Kleine vraag, ik heb nu Vfr800FI bouwjaar 1998. Erg blij mee!!! Vraag is als ik de handgrepen achterop verwijder, en het duo kapje niet terug plaats. Blijven er van die grote gaten

over aan beide zijden. 

Zijn hier kapjes voor te bestellen? 

aangepast door Gaatze
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter info, ik heb je topic verplaatst naar de technische rubrieken. Daar komt het beter tot zijn recht ipv in de rubriek te koop aangeboden.

 

Honda heeft, volgende de fiche daar niks voor bedoeld.

 

gaatze.thumb.JPG.677034de7a8310968278dd749d957d17.JPG

 

Misschien kun je zelf iets samenstellen van een stukje kuipwerk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, is ook een andere vormgeving lijkt me of de fiche klopt niet, alhoewel...

 

3a75504793a277db2dffc101130d3f34.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

wellicht dat de kapjes juist bij de VTEC zijn ontwikkeld omdat er vraag naar was van eerdere gebruikers?

 

ik kan me niet herinneren deze vraag eerder te hebben gezien, weet ook niet of er iemand heeft geprobeerd de vtec-kapjes te modificeren naar een fi?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ook hier alltijd gereden met of de monoseatkap, of de handgrepen, of een kofferrek op de 800fi, dus nooit behoefte gevoeld aan afdekkapjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah duidelijk. Zijn dus nooit gemaakt. Was ook zomaar een vraag van mij... Excuses voor plaatsen in verkeerde rubriek. 🙂

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die kapjes zijn er niet. Maar, als het zadel er op zit dan valt het bijna niet op toch? Ik vind het niet opvallend of storend in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...