Ga naar inhoud

ZUMO 590 vs weer app


 Delen

Aanbevolen berichten

Vorig jaar heb ik een Virb 30 Ultra gekocht omdat deze action cam makkelijk te bedienen is vanaf de Zumo 590. Voordat ik deze op de Zumo aansloot had ik de Zumo, mijn (android) telefoon en een Sena 20S intercom via bluetooth  en Smartphone Link aan elkaar gekoppeld. Als ik gedurende de rit het weer wilde bekijken kon ik via de 3 streepjes rechts onderaan in het kaartscherm naar de weer app. Nu ik de Virb op de Zumo heb aangesloten staat de weer app niet meer in deze lijst maar is deze vervangen door de Virb app. De weer app moet ik nu via het beginscherm benaderen. Start, apps, en dan bijna helemaal naar beneden scrollen. Niet echt handig als je voor een verkeerslicht even snel de buienradar wilt checken. Daarnaast ontkoppelt de telefoon zich nu na een aantal minuten, mogelijk omdat er nu niet continue (weer)data van de telefoon opgevraagd wordt.

Weet iemand wellicht of het aan te passen is welke apps je in de "shortlist" kan laten zien? En zou het ontkoppelen van de telefoon met het verplaatsen van de weer app te maken kunnen hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelost! Voor wie in de toekomst ook soortgelijke vraag heeft: in het homescherm naar instellingen, kaart, kaart functies en daar staat de "weer" app ertussen mits je de Zumo via Smartlink aan de GSM hebt verbonden. Doe je dat niet, dan zie je hem bij de eerste keer toevoegen niet in de apps terugkomen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...