Ga naar inhoud

Diameter voorvork VFR1200F


Yor
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Wie zou mij kunnen vertellen wat de diameter is van de voorvork van een VFR1200F ?

En wel dat deel waar de stuurhelft / clip-on over heen geschoven zit.

 

Ik ben van plan een VFR1200F aan te schaffen. En wil er in de toekomst ook een ander stuur op hebben.

Maar een Superbike stuur wil ik er niet op hebben.  En Helibars wil ik ook niet. 

Ik wil eens kijken of ik bestaande clip-ons kan aanpassen net als ik op mijn V-TEC heb gedaan.....

 

ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Knalselder,

 

vriendelijk bedankt voor het meten. Nu kan ik opzoek gaan naar een ander passend setje clip-ons.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit ziet er technisch erg gelikt uit. Maar wat ik bedoel met dit soort handle bars en superbike sturen. Je ziet dat het aftermarket is.

En dat vind ik jammer.  En er "hoort" bijvoorbeeld geen superbike  stuur op een VFR.  Ik vind het mooi als er clip-ons op zitten die niet opvallen als "niet origineel"

Zoals op mijn VTEC. Daar is het nooit iemand opgevallen dat er geen originele clip-ons op zitten. 

Dus ga ik op zoek naar bestaande clip-ons van een type motor met (bijna) dezelfde diameter. Uitkotteren kan altijd .........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel benieuwd naar een foto van de VTEC, waarop die clip-ons te zien zijn. Van welke motor kwamen die dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 hours ago, Aficior said:

Ben wel benieuwd naar een foto van de VTEC, waarop die clip-ons te zien zijn. Van welke motor kwamen die dan?

 

De Clip-ons kwamen van een Vf1000F af. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag rechter op zitten, minder op mijn polsen leunend en idd een andere hoek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Na een zoektocht bij andere merken en type motoren heb ik helaas niet gevonden waar ik naar opzoek was.

Sommige kwamen dichtbij, maar dan moest er toch te veel aan gemodificeerd worden.

Dus dit idee heb ik laten varen en gekozen voor Helibars clipons.

 

Heeft iemand hier een setje Helibars clipons voor een VFR1200F waar hij van af wil ?

Of weet iemand waar Helibars gunstig te koop zijn ? 

 

Graag jullie input. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8-7-2020 om 11:27, Yor zei:

Dit ziet er technisch erg gelikt uit. Maar wat ik bedoel met dit soort handle bars en superbike sturen. Je ziet dat het aftermarket is.

En dat vind ik jammer.  En er "hoort" bijvoorbeeld geen superbike  stuur op een VFR.  Ik vind het mooi als er clip-ons op zitten die niet opvallen als "niet origineel"

Ben ik met je eens. Ik heb zo eens een setje Helibars gekocht die er redelijk OEM uitzien:

hbars.jpg

 

Er staat helaas niet op om welk type het precies gaat. Als ik naar de huidige helibars kijk dan is het ook voornamelijk van die aan elkaar gelaste buizen en niet meer mooi giet/freeswerk.

De risers van Woodcraft vind ik ook nog wel mooi, moeten ze wel boutjes in dezelfde kleur (zwart & grijs) meeleveren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, sommige dingen zijn smaakgevoelig. Ik vind ook niet alles mooi. Maar nu moet ik maar de mooiste van de lelijkste oplossing kiezen.

 

Deze dus:

 

 

Helibars VFR1200F.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...