Ga naar inhoud

1200X met DCT


frank.hubers
 Delen

Aanbevolen berichten

hmm, dan weet ik het ook niet zeker meer. :unsure:

 

Misschien heb je sneller de accu gewisseld? Ik heb die van mij er bewust een poos af gehad omdat ik de DCT wilde resetten. Die leert je rijgedrag en 10 minuten accu los begint hij weer opnieuw.

Wilde wel eens testen of hij anders ging schakelen of dat ik anders ben gaan rijden. 

 

Of ik heb hem zelf "genulled" of hij ging naar 0 toen ik door de 100k heen reed? 

Naja onbelangrijk detail, hij staat in ieder geval niet meer gelijk aan de teller :)  Ik gebruikte alleen A bij tanken naar 0 verder niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, frank.hubers zei:

De rode heb ik gisteren op gereden heeft dertien duizend kilometer gelopen, ik heb niet naar de foto gekeken


Ah oke, dan is de prijs meer in verhouding:lol:.

Ik blijf mij soms toch verbazen hoe weinig km (even vanuit gaan dat de stand "klopt") sommige motoren hebben. Mogelijk demo model / huurmotor die in de verkoop gaat?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi RoelH,

 

Dat gevoel heb ik soms ook hoor, maar onderhoudsvrije zitten erbij gestempeld zou niet weten hoe ik het anders kan controleren.

 

Zo was ik bij onderstaande motor wezen kijken, had nieuwe achterband en voorband was behoorlijk versleten, deze kilometerstand vertrouwde ik niet [emoji85][emoji85][emoji85][emoji85]

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=303010855&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

 

Honda VFR 1200 X Crosstourer DCT *1.Hand*Aut.*

First Registration: 03/2018

Mileage: 4.999 km

Fuel Type: Petrol

 

Price: € 10.950

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Heyyyyy goedenavond,

Heeft even geduurd maar vandaag gekocht, erg blij mee[emoji4][emoji106][emoji4][emoji106][emoji4][emoji106][emoji4][emoji322]


https://www.autoscout24.nl/aanbod/honda-crosstourer-vfr-1200-x-dct-benzine-rood-d57490aa-9cbc-c64a-e053-0100007fec97?utm_source=ios-share&utm_medium=copy_link&utm_campaign=share

Kilometerstand: 15.000 km
Bouwjaar: 01/2017


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd en je bericht is als afsluiting van je zoektocht naar een nieuwe motor hier prima op zijn plaats. Nu kan iedereen die dit topic volgt zien, waar de zoektocht naar toe heeft geleid. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi all,

Vanavond de 1200x opgehaald gelijk 130km gereden en ik moet zeggen ben onder de indruk wat een machine, erg blij mee.
Zaterdag maar eerst eens een dagje poetsen[emoji6]

De VFR800 is verkocht[emoji123]
a33e23bf6c84434344331ca9e55848ac.jpg


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...