Ga naar inhoud

passen 800F spiegels op een 800FI?


Rubman
 Delen

Aanbevolen berichten

De titel zegt het eigenlijk al.

 

Passen de spiegels van een 800F met knipperlichten op een 800FI uit 2001

 

Nu is mijn FI voorzien van Chinese spiegels met knipper, maar de kwaliteit en stabiliteit daarvan laat wat te wensen over,
Nu ben ik wel gecharmeerd van de knipper in de spiegel en die heeft de 1200 al standaard, de vraag is alleen passen die 1 op 1 op de 800 zoals dat met de 800 en de 36-II bijvoorbeeld ook het geval is (condoom vs zonder condoom variant)

 

aangepast door Rubman
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de steek en/of maat van de bevestiging anders is: een (zo dun mogelijk) adapterplaatje is zo gemaakt. Komen je spiegels iets verder naar buiten. Wie weet heb je er wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De VFR800F heeft ook knippers in de spiegels. Heb je daar al eens naar gekeken? Misschien dat die beter passen bij een 800fi? Geen idee verder hoor, maar er zijn vast wel forumleden die iets voor je willen/kunnen opmeten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook een goeie, wist niet dat de 800F ook knippers in de spiegel heeft, nagenoeg dezelfde spiegel ook zo te zien.

 

Is er iemand die het 1 en ander kan opmeten/uittekenen voor mij?

 

Een plaatje maken of adapter laten 3D printen is makkelijk zat moet alleen wel de maten en verschillen hebben om te kijken of het überhaupt kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...