Ga naar inhoud

Switchback LED knipperlichten vtec 2002 - 2005


 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

een vraag, welke Relais heb je daar voor nodig en waar besteld. Bij mij zitten er nog gloeilampjes van voor en achter in.

Ik heb een V-tec 2002 denk wel dat het bj niet uitmaakt.

 

Mvg Patrick T.:piraat:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine aanvulling op dat relais.

voor LED moet het een "lastonafhankelijk relais" zijn. (Led lampen gebruiken zó weinig dat een standaard relais veel te snel gaat knipperen).

Bijkomend ding: een universeel lastonafhankelijk relais past niet lekker in de stekker van Honda. Ik heb dat met een verloop-snoertje opgelost, maar ik had beter een passend relais kunnen kopen.

Ik had twee standaard lipjes haaks op elkaar. Honda gebruikt drie smalle lipjes naast elkaar (waarvan twee in gebruik).

 

Idem voor de extra kabel in de stekker van de knipperlichten: een passend clipje in de originele stekkers erbij was fraaier geweest, maar ook dat is met wat handigheid wel op te lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al eens een link gepost naar een lastonafhankelijk relais dat gewoon op de Honda past. Geen zin om het op te zoeken maar het is wel vaker voorbij gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-9-2020 om 06:51, PatjeVFR zei:

Hallo,

 

een vraag, welke Relais heb je daar voor nodig en waar besteld. Bij mij zitten er nog gloeilampjes van voor en achter in.

Ik heb een V-tec 2002 denk wel dat het bj niet uitmaakt.

 

Mvg Patrick T.:piraat:

 

Ik heb deze er al een paar jaar in zitten;

 

https://www.louis.nl/artikel/speciale-knippersensor-led-knipperlicht/10033844?filter_article_number=10033844

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan ga ik van de week naar de motorzaak hier in het dorp, en even één bestellen.

Bedankt allemaal voor de info.

 

M.v.g. Patrick T:piraat:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

@DaniëlU
Ik heb je verslag gelezen over de switchback knipperlichten. Ik heb de link van aliexpress bekeken maar daar staan 3 verschillende types, zou jij me kunnen aangeven welke van de 3 ik moet hebben. En moet ik daar dan ook ander sockets voor hebben of passen die in de originele lamphouders. En als laatste vraag waar heb jij de heldere knipperlichten besteld.

 

m.v.g.  Philippe 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Philippe, kan je de link plaatsen?

 

Het is in ieder geval de 7443 aansluiting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet goed gelezen zie ik, je refereert naar mijn eigen link.

 

Je moet de volgende hebben:

T20 7443

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Daniël, het was al gelukt om de juiste lampjes te vinden maar heb tevens de volgende vraag.

De Facebook link die je vermeld ivm de aansluiting krijg ik niet aan de praat. Ben inmiddels ook lid op dat forum maar krijg wanneer ik de link aanklik niets te zien. Ook niet als ik de link kopieer en in de zoekbalk plak op het forum.

Heb jij enig idee wat ik verkeerd doe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...