Ga naar inhoud

Bracket voor Voltmeter/USB etc.


Rubman
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb er hier nu 7 inderdaad met mij mee gerekend.

 

Ik heb het ook nog bij een ander groepje gevraagd en daar heb ik 2-3 gegadigden.
Dan kom ik op 10 uit als iedereen mee doet.

 

Ik stel voor nog eventjes te wachten om wat meer mensen kans te geven en dat ik dan ga bestellen.

Dan rest daarna enkel nog het logistieke stuk van levering binnen NL, maar daar is zeker uit te komen. Desnoods maak ik er gewoon 1 grote toer door NL van, moi excuus om te rijden :oops:
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef maar een seintje zodra het zover is. Dan ontvang ik graag de betaal-instructies.

Tot dat moment wacht ik keurig op jouw bericht.

Succes ook met het andere groepje!!

 

 

aangepast door Aficior
Sgreiv vaudje chekorrizjeert
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken toevallig een Engelsman die Andy Drummond heet, was vaak van de partij met een flinke groep Engelsen op het motortreffen dat wij met de lokale club jarenlang hebben georganiseerd. Vraag me af of het dezelfde is want voor zover ik weet rijdt hij zelf geen VFR.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rubman

Bedankt voor de moeite zover!

Als je de brackets  gaat rondbrengen dan maak je veel kilometers 😎

Is de sleuteldag in Delft te vroeg? 

Of misschien een centraal punt(en) afspreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

@skippy

@Madfred999

@Eric

@Case

@Aficior

@Meer

@Strientje

 

De brackets zijn besteld, duurde even was kwam net niet op de 10 uit maar die laatste 2 raak ik ook nog wel een keer kwijt.

zodra ze binnen zijn zal ik even uitzoeken hoe het met verzending zit binnen NL denk niet dat ik de sleuteldag ga redden deze keer dus dat zal wat lastig worden.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Komende periode werk ik nog 2 dagen per week in Opmeer dus voor mijzelf en de collega bestuursleden (Case en Eric) kan ik ze eventueel bij je oppikken.

Tot zover dank voor je inzet!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo. Als het mogelijk is zou ik wel een van de 2 overgebleven brackets willen hebben. Ik dacht dat ik al op dit topic had gereageerd maar mijn werk netwerk laat dit blijkbaar niet toe. Laat maar even weten of er nog een over is.

Groeten

Dennis

aangepast door RodeVFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tijd voor een welkome update,

 

Gezien ik nog even 2 weken op vakantie was heeft het even geduurd en kon ik helaas ook niet bij de sleutel dag zijn.

 

Maarrrrr. Als ik van iedereen het adres door kan krijgen (denk maar even via PM) dan kan ik de verzending gaan verzorgen.

 

De totale kosten zouden dan een whopping 12,50 p.p. worden

 

En hier even een foto van 1 van de plaatjes

MKqx0XT.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...