Rubman Posted August 10, 2020 Author Share Posted August 10, 2020 Ik heb er hier nu 7 inderdaad met mij mee gerekend. Ik heb het ook nog bij een ander groepje gevraagd en daar heb ik 2-3 gegadigden. Dan kom ik op 10 uit als iedereen mee doet. Ik stel voor nog eventjes te wachten om wat meer mensen kans te geven en dat ik dan ga bestellen. Dan rest daarna enkel nog het logistieke stuk van levering binnen NL, maar daar is zeker uit te komen. Desnoods maak ik er gewoon 1 grote toer door NL van, moi excuus om te rijden 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 (edited) Geef maar een seintje zodra het zover is. Dan ontvang ik graag de betaal-instructies. Tot dat moment wacht ik keurig op jouw bericht. Succes ook met het andere groepje!! Edited August 11, 2020 by Aficior Sgreiv vaudje chekorrizjeert 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted August 11, 2020 Share Posted August 11, 2020 Ha ha ha @Eric. Bedankt voor het I'm with STUPID!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoelH Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 Ik ken toevallig een Engelsman die Andy Drummond heet, was vaak van de partij met een flinke groep Engelsen op het motortreffen dat wij met de lokale club jarenlang hebben georganiseerd. Vraag me af of het dezelfde is want voor zover ik weet rijdt hij zelf geen VFR. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Madfred999 Posted August 17, 2020 Share Posted August 17, 2020 @Rubman Bedankt voor de moeite zover! Als je de brackets gaat rondbrengen dan maak je veel kilometers 😎 Is de sleuteldag in Delft te vroeg? Of misschien een centraal punt(en) afspreken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Strientje Posted August 18, 2020 Share Posted August 18, 2020 Hoi Hoi , wilt u er voor mij ook een meebestellen? Bedankt alvast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted August 26, 2020 Author Share Posted August 26, 2020 @skippy @Madfred999 @Eric @Case @Aficior @Meer @Strientje De brackets zijn besteld, duurde even was kwam net niet op de 10 uit maar die laatste 2 raak ik ook nog wel een keer kwijt. zodra ze binnen zijn zal ik even uitzoeken hoe het met verzending zit binnen NL denk niet dat ik de sleuteldag ga redden deze keer dus dat zal wat lastig worden. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
skippy Posted August 26, 2020 Share Posted August 26, 2020 Komende periode werk ik nog 2 dagen per week in Opmeer dus voor mijzelf en de collega bestuursleden (Case en Eric) kan ik ze eventueel bij je oppikken. Tot zover dank voor je inzet! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RodeVFR Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 (edited) Hallo. Als het mogelijk is zou ik wel een van de 2 overgebleven brackets willen hebben. Ik dacht dat ik al op dit topic had gereageerd maar mijn werk netwerk laat dit blijkbaar niet toe. Laat maar even weten of er nog een over is. Groeten Dennis Edited August 28, 2020 by RodeVFR Link to comment Share on other sites More sharing options...
Robert-Jan Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Hé hé. Super!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted August 27, 2020 Share Posted August 27, 2020 Super Link to comment Share on other sites More sharing options...
Case Posted August 29, 2020 Share Posted August 29, 2020 Helemaal top! En Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted September 20, 2020 Author Share Posted September 20, 2020 Tijd voor een welkome update, Gezien ik nog even 2 weken op vakantie was heeft het even geduurd en kon ik helaas ook niet bij de sleutel dag zijn. Maarrrrr. Als ik van iedereen het adres door kan krijgen (denk maar even via PM) dan kan ik de verzending gaan verzorgen. De totale kosten zouden dan een whopping 12,50 p.p. worden En hier even een foto van 1 van de plaatjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rubman Posted September 29, 2020 Author Share Posted September 29, 2020 @Aficior @Madfred999 @Strientje Kunnen jullie nog adresgegevens toesturen zodat ik de zaken kan verzenden, Voor de overige vandaag worden ze verstuurd voor zover ik alle gegevens heb. Tikkie link volgt zodra het de deur uit is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts