Ga naar inhoud

Mondmasker of ..........


Eric
 Delen

Aanbevolen berichten

De kers op de taart moet volgens mij nog komen.
Eens alles en iedereen terug is uit vakantie.........en de scholen opnieuw starten.
Ik zou zeggen....allen naar AH......HAMSTEREUUUUUUU :coolsmiley: :? 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, Bazz zei:

 

hier bij ons stikt het van de duitsers en die dragen EN geen mondkapje maar houden ook geen afstand .... blijkbaar doen ze het thuis wel maar als toerist hier dus niet! ;)

 

Denk dat ze zich snel aangepast hebben. Maar kan me voorstellen dat je aan de kust uit de eerste hand de beste vergelijking kan maken. Vind ze op de weg ook behoorlijk anders dan in die Heimat,, onnodig links blijven rijden terwijl ze thuis altijd lekker doorjagen:coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja maar dan geven we onze autonomie op:357:  Dat gezegd hebbende; Wishlist: met pensioen gaan op de Griekse pensioengerechtigde leeftijd, het Italiaans belastingstelsel, Duitse verkeersregels, NL regels voor motoren (=geen APK), Poolse tarieven voor alcohol. Nou die EU kan best werken voor mij:schater:

  • Like 3
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net een week uit Italië terug, 3 weken op de camping gestaan in Porlezza. 

Daar zijn de mondkapjes verplicht oa in supermarkten en in de horeca, tankstations etc

 

Ik vond 't zelf allemaal niet zo'n probleem, eigenlijk misschien ook wel prettig. 

Aan de ene kant is de werking niet exact bewezen, aan de andere kant heb ik ook mijn vraagtekens bij het onderzoek waar de conclusie uit getrokken is dat het niet zou werken. 

 

Wel zit er natuurlijk veel verschil in type kapjes, voor m'n werk gebruik ik normaal p3 (wegwerp) kapjes van m3, die werken echt wel en sluiten je mond en neus ook echt goed af, heel anders als de kapjes die in de onderzoeken worden meegenomen.... Alleen wil men niet dat iedereen die gaat gebruiken omdat men de vraag helemaal niet aan kan. 

 

Het viel mij wel op dat men met het mondkapje minder geneigd is om afstand te houden, maar in Italië houd men ook 1mtr aan als veilige afstand ipv de 1,5 meter die we hier aanhouden. 

 

Gr Rolf 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...