Ga naar inhoud

Ketting smeer systeem


Madfred999
 Delen

Aanbevolen berichten

Klachten over tywraps zijn het gevolg van die Action aankopen.

Kwaliteit tywraps gaan erg lang mee. Bij vrachtwagens zit de hele kabelboom er mee vast over de lengte van het chassis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 hours ago, Smuiger said:

Met van die klote tireps. Kapot als je r naar kijkt

Ik moet je in zoverre gelijk geven dat de bijgeleverde tie-wraps niet van geweldige kwaliteit zijn. Maar ook die gaan voor deze toepassingen jarenlang mee.
Alleen met achteruitrijden moet je even opletten dat je ze op de juiste manier plaatst. Als ze zich dan vastgrijpen in het kettingwiel breken ze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk wordt het plastic aangetast door UV straling van de zon. Maar voor 1 euro voor 100 stuks (action) kan je ook niet al te hoge kwaliteit verwachten, maar voor het even vastzetten van iets werkt het goed genoeg.

Wat duurdere varianten met iets andere samenstelling in het plastic kunnen er misschien beter weersinvloeden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rijd al een poosje met een scottoiler, dat heeft in het begin aardig wat moeite gekost om het doseren gelijkmatig te krijgen, maar sinds een maandje of wat doet ie het goed; ketting is vet, en de band niet. Dosering vanaf het reservoir dat aan het buddy stepje zit naar een medische opzuignaald. Smeren met kettingzaagolie. In ieder geval geen twee dagelijks geknoei meer, ik rijdt ongeveer 500 km in de week.

62D83E7C-9863-4F7C-AAFF-881694AB9F38.jpeg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...