Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag 19 september 2020


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Wie gaat er wat doen aan de motor, het blijft tot nu toe rustig, lees alleen een gearindicator

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk wel dat ik er bij zal zijn maar was niet van plan te gaan sleutelen.
Hoewel ik wel de Zümo twister binnen heb :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euhmmmm...
Even gezien de laatste ontwikkelingen. Hoe staat het met de kleurcode in Delft betreffende de corona?
Volgens mij was het in die hoek toch wat nijpend, of valt Delft nog onder code geel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom morgen gezellig even langs, om te kijken en te buurten, en de sleutelaars aan te moedigen👊😉👍

groetjes Martin.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Ray zei:

Euhmmmm...
Even gezien de laatste ontwikkelingen. Hoe staat het met de kleurcode in Delft betreffende de corona?
Volgens mij was het in die hoek toch wat nijpend, of valt Delft nog onder code geel?

geen idee, of het nu rood, oranje, geel of blauw is, staat of valt met je eigen gedrag en hopelijk gedraagt iedereen zich netjes en houd rekening met elkaar en neemt geen onnodig risico.

Met de broodjes gaan we een bestel/uitgifte systeem hanteren, dus niet zelf pakken en sauzen spuiten 😉

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe regels gaan pas zondag in dus morgen nog niets anders dan het gezond verstand wat je overal moet gebruiken.
Blijf het wel vreemd vinden steeds weer, we hebben een groot probleem en moeten snel ingrijpen dus we gaan nog ruim een dag door voordat we de nieuwe beperkingen in laten gaan...

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Cock zei:

Wie gaat er wat doen aan de motor, het blijft tot nu toe rustig, lees alleen een gearindicator

ik heb eventueel wat te sleutelen, maar heeft geen haast. Heb 4 bougies die vervangen kunnen worden, kan eventueel gesynchroniseerd worden en heb ook nieuwe 2e hands vorkpoten.

Maar dit kan ook in het voorjaar. Als iemand zich wil uitleven?? 😉

Wil zelf even aan de fazer van mijn vrouw wat dingen doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Ray zei:

De nieuwe regels gaan pas zondag in dus morgen nog niets anders dan het gezond verstand wat je overal moet gebruiken.
Blijf het wel vreemd vinden steeds weer, we hebben een groot probleem en moeten snel ingrijpen dus we gaan nog ruim een dag door voordat we de nieuwe beperkingen in laten gaan...

ja en moet ik dan volgende week als ik een weekeinde naar Drente ga, daar in quarantaine ??? :worshippy:

  • Like 1
  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er morgen ook, zal er rond 11.00 uur zijn, hopelijk is dat op tijd om te helpen met de broodjes etc..

Tot morgen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er morgen ook, zal er rond 11.00 uur zijn, hopelijk is dat op tijd om te helpen met de broodjes etc..
Tot morgen,
Vroeg genoeg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6003 met Tapatalk

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Veefer zei:

ja en moet ik dan volgende week als ik een weekeinde naar Drente ga, daar in quarantaine ??? :worshippy:


 

Ik ben daar m’n hele leven al in quarantaine, bevalt prima. :357:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...