Ga naar inhoud

Handlebar risers op VFR1200


Very Fast Relaxing
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Heeft iemand ervaring met handlebar risers op de 1200F? Voor de zitpositie zou het mooi zijn als ze niet alleen omhoog gaan maar ook iets naar mij toekomen. Zit beetje te denken aan Helibars of Gilles Variobars (vind ik wel prijzig). Ik kwam ook nog Convertibars  (https://convertibars.3dcartstores.com/Honda-VFR1200F-2010-Bike-Specific-Kit_p_170.html) tegen op het internet. Voor zover ik weet kunnen risers voor een 800 (FI of VTEC) niet op een 1200, dus vallen de Genmar risers af. Iemand nog andere suggesties? Oh btw, een SBK stuur gaat niet werken, gezien mijn navisteun en vind ik zelf ook niet de mooiste oplossing. Meedenken is liev....

 

Very Fast Relaxin'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb naar tevredenheid een set helibars gemonteerd. Deze heb ik op Ebay UK 2e hands aangeschaft. Voor mij een waardevolle verbetering. De prijs was het mij dan ook meer dan waard. Ik heb ook niet de nieuwprijs betaald ivm 2e hands. Andere alternatieven heb ik niet. Slechts de suggestie om Ebay en marktplaats in de gaten te houden.

 

:thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik zelf ook Gilles Tooling VarioBars (op mijn Blackbird), de mooiste en beste oplossing.
Maar ze zijn inderdaad erg prijzig.
Echter, ik verkoop ook andere goedkopere verstelbare clip-ons uit Duitsland.
Als jij mij de maat van jouw voorvork kan doorgeven zal ik kijken of ik daarvoor een passende set kan leveren.
Ze kosten 289 Euro per set, dat is iets meer dan de helft van de VarioBars.

ProBrake verstelbare clip-ons 41 + 43mm (voor o.a. Blackbird)

aangepast door AFS Motorparts
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...