Ga naar inhoud

VFR1200F Stuurgedrag


Yor
 Delen

Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

Longjohn,

 

Mag ik jou nogmaals bedanken voor de hulp die je mij hebt geboden om mijn schokbreker uit elkaar te halen en te reinigen. Deze werkt nu weer naar behoren en laat zich goed afstellen. Thanx !  Het rij en stuurgedrag heeft zich enorm verbeterd. Ik heb de vering voor en achter zachter afgesteld en dat maakt erg veel uit. Veel van het onzekere stuurgedrag is nu opgeheven. Maar na lang wikken en wegen heb ik toch besloten de VFR1200F te verkopen. Ik kan helaas niet wennen aan deze motor. Misschien lagen mijn verwachtingen te hoog ten opzichte van mijn VFR800VTEC?  Ik heb vorig weekend proefgereden op een Crosstourer en een Crossrunner (model va 2015). Deze zijn mij beide erg goed bevallen. Beide een rechte en comfortabele zithouding gecombineerd met het V4 karakter. En een veel makkelijkere handling en stuurgedrag van de 1200F.  Ik ben er nog niet echt over uit welke het gaat worden. Ik vind de Crossrunner mooier. Maar dat is een 800. En die heb ik al meerdere gehad. De Crosstourer met het 1200 blok merk je wel dat er meer vermogen en koppel aanwezig is. En dat spreekt mij ook wel erg aan. Dus mocht er iemand zijn die geïnteresseerd is in een VFR1200F en die misschien ook wel wat heeft (in) te ruilen houd ik mij aanbevolen. 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En met (in)ruilen bedoel ik natuurlijk een VFR1200X Crosstourer of een VFR800X Crossrunner  :thumpup:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...