Jump to content

Sign in to follow this  
Wiesowi

VFR800 Pillion grab bars

Recommended Posts

Beste forumleden,

Ik ben voor mijn VFR800FI uit 2000 opzoek naar grab bars voor de bijrijder. Deze zaten er bij de aankoop van mijn motor niet bij en ik rijd zelf nogal vaak met iemand achterop. Daarom zou ik deze graag willen aanschaffen. Ik kan ze alleen op internet heel slecht vinden. Bij Boonstra onderdelen hebben ze bijvoorbeeld alleen de rechter.

Kan iemand mij blij maken met een setje grab bars voor de bijrijder? (het liefst met de bijbehorende bouten)

Alvast bedankt!

Als je nou een VTEC of een 750 had gehad, had ik ze wel voor je 🙂
Succes met zoeken !

Jammer! Ze zijn helaas lastig te vinden. Maar bedankt!

Liggen de handvatten niet onder het zadel?

Dit wordt nog wel eens gedaan.

Bij de 800 zitten ze vast, ze kunnen niet zoals op de 750 ingevouwen worden onder het zadel.

Je moet geduld hebben en blijven zoeken. Af en toe komen ze wel voorbij op Marktplaats of de Boonstra’s van deze wereld. Als ze te koop komen gelijk opletten. Er wil wel eens een bout missen (2 verschillende lengtes) of de metalen vulbusjes zijn niet compleet.

Het is even goed zoeken inderdaad. Ik heb ze wel op eBay gezien voor iets van 110 euro voor een setje. Bij Boonstra hebben ze alleen een kant. Dus het wordt even in de gaten houden op Boonstra en marktplaats.

Sign in to follow this  

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien