Ga naar inhoud

Motorblok tikt (bij kou)


Karakan
 Delen

Aanbevolen berichten

Www.overkampmotors.nl

In Delft.

Staat naar ik heb vernomen zeer hoog aangeschreven en kennen de VTEC op hun duimpje.

 

Er is natuurlijk ook een heer (@Johan) in Zwolle. Die kan ze zeker ook dromen. Hij heeft de NAKS'n van mij vervangen indertijd. Na afspraak op een donderdag. (Zwolle is trouwens een leuke rit). Zeker de terugweg als alles weer oké is.👍

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is zeker wel even irritant geluid, maar je kan er best nog wel even mee doorrijden.. als je in de winter weinig (of niet) rijdt zou ik het ook bewaren tot de sleuteldag

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Even een vraagje aan de techneuten. Mijn NAKS is ook aan vervanging toe. De werkplaats vertelde me dat ze ook de timing opnieuw moetrn instellen. Ik zag bij Youtube (kevs shed) dat deze daar geen woord over rept. Moet dus de NAKS ook opnieuw ingesteld worden of alleen de spanners gemonteerd worden? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen als je ze er lomp uit haalt. Dan loop je het risico dat de ketting een tandje verspringt maar normaal heeft de timing er niets mee te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmmm, de ene zegt ja en de andere nee.... Ben benieuwd. Ze staat klaar om dinsdag gerepareerd te worden. Gelukkig kon ik mijn "oude" naksen afgeven en scheelt dat in de aanschaf en vooral de totaal rekening. Ben der nu echt klaar mee en wil de aankomende 2 - 3 jaar rijden ipv sleutelen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...