Ga naar inhoud

Nieuwe Digitale speedometer


Inkedcaptain
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedemiddag gepassioneerde medeweggebruikers.

 

Ik wil graag een nieuwe speedometer gaan plaatsen maar ik loop tegen het feit aan dat er bij de meeste een goedkoop snelheidsmetertje bij zit met wat magneetjes.

Daarnaast krijg ik mijn fuelmeter niet aangesloten en werkende.

 

Is er iemand die mij hier iets meer over kan vertellen en wellicht kan helpen met het aansluiten.

 

Dank u vriendelijk.

 

P.s ja ik heb al alle manuals gekocht van de motor, ja ik heb al mijn huiswerk gedaan maar de vorige eigenaar heeft er lichtelijk een zooi van gemaakt dus ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb allemaal fluke meters om de stroom te meten en te doen.(Y)

 

groetjes.

 

aangepast door Inkedcaptain
iets te snel;_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had je er graag mee geholpen maar Alkmaar is me wat te ver weg helaas en momenteel zelf met een project bezig alleen aller origineel geen streetfighter. Ik denk dat je er wel uit gaat komen met het 1 en ander aansluiten zo moeilijk is het allemaal niet. En ik zeg niet goed op nieuw


Succes ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Achterin de manuals heb je meestal wel bedrading schema's staan, daar kun je evt wat bruikbare info halen en vandaar uit verder troubleshooten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Arno71,

 

Er is zo vaak in de bedrading geknipt, teruggeplakt, andere kabels tussen verbonden.

Ik ben inmiddels een eindje gekomen maar het blijft leuk om uit te zoeken.

Ik blijf natuurlijk zoeken maar soms ziet iemand anders net iets meer;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat je zei dat je liever niet een (goedkoop) metertje wil met wat magneetjes. Maar ik heb veel positiefs gehoord over trailtech. En het is iig niet goedkoop spul. Kan je zelf kiezen om enkel een snelheidsmeter te plaatsen ergens in de kuip of het gehele dashboard te vervangen (zelfs met ingebouwde gps).

Van simpel naar uitgebreid:

image.png.b321e14e22eec56128457fbf68a0a173.png

 

image.png.1ef59dbe25d1e8d20907b1707a0640fc.png

 

image.png.1637748fa4f04ae7848700fc8ffe05e2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...