Ga naar inhoud

(dealer)informatie m.b.t. introductie VFR750 f RC36


Tukker
 Delen

Aanbevolen berichten

Zoals hierboven aangegeven, is er een (algemeen) belang bij? Ik heb originele honda documentatie (bij mijn ouders thuis) gevonden m.b.t. (dealer) informatie omtrent de introductie van de RC 36 destijds, met veranderingen t.o.v. het vorige model en verkoopstrategieën om de verkoop te bespoedigen. Is puur voor de fanatieke RC 36 verzamelaar, is vooral een dun boekwerkje voor verkopers, zodat ze hun klandizie kunnen overtuigen...

 

Ik kan het e.e.a. scannen en ter beschikking stellen (voor de website?), op andere fora is er ruimte om dit in een aparte sectie te zetten, maar dat zie ik hier op dit forum niet. Misschien dat ik als forumlid het e.e.a. niét kan zien ,wat een VFROC lid wél kan?

 

Indien er geen belang bij is op dit forum, is dat ook niet erg...

 

Ik denk overigens dat dit méér als 2 MB is, mocht ik het gaan scannen...

 

groet'n,

 

Tukker

 

Edit: Het betreft een bestand van 24 pagina's, met een grootte van 32 MB... Bij interesse verneem ik het graag, stuur me dan even een PB met daarin je email adres. Laat ik het je per WeTransfer.com toekomen..

 

 

aangepast door Tukker
tekstueel...
  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ontzettend leuke vondst!

Ik ben ook nieuwsgierig.

Dit lijkt mij echt iets voor de VFROC website, waar een documentatie tabblad is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Aficior

Ik kan het niet zo 1,2,3 vinden op de website (zie wel modelspecifieke info, maar geen mogelijkheid om toe te voegen) of weet wie ik hiervoor moet benaderen (en of het VFROC bestuur dit überhaupt wel wil). Ik kan het ter beschikking stellen, maar dan moet iemand van het bestuur zich maar even melden (bij interesse). Ik ben beter met mijn handen dan met communicatiemiddelen, vandaar ook mijn aangemaakte topic hierover..

 

groet'n, 

Tukker

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tukker

Ik vermoed dat inderdaad alleen de beheerder van de website daar dingen kan plaatsen.

Ik vermoed dat later op de dag zeker een beheerder jouw bericht zal lezen en je zal benaderen. Dit is volgens mij zulke leuke informatie!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beheer van de website zit momenteel midden in een overdracht.

Wim heeft het jaren gedaan en ik ga dat nu overnemen, dit heeft echter even tijd nodig maar het kan zeker leuk zijn.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

We zijn druk bezig met het bouwen van een nieuwe website, ik heb net de link van de testsite naar de rest van het bestuur gestuurd voor een tussenevaluatie.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geïnteresseerden;

 

Ik heb nog een 30 pagina's tellend persbericht/schrijven gevonden uit 1989, uiteraard van Honda, welke naar de dealers werd verzonden. Naast de introductie van de ST1100, is er ook ca. 10 pagina's gewijd aan de 'nieuwe' RC36. Zijn er hier hardcore fans van dit type aanwezig? Reageer dan even via PB (ik ga er vanuit dat het groter dan 2 Mb is) en dan scan ik het morgen in en verstuur ik het je...

 

Noot 1:

Ook nog een set up instructie gevonden voor een rc 24 alsmede rc 36 (gaat om het 'ontkratten', en dan met name de werkzaamheden die moeten gebeuren om het ding verkoopklaar te maken).. Ik hoor wel als hiervoor interesse is...

 

groet'n,

 

Tukker

 

 

 

aangepast door Tukker
aangevuld met nog meer curiosa...
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hierbij het document... Naast de introductie van de ST1100 (12 pagina's) vind je een korte uitleg van de veranderingen a.d. VFR rc36 t.o.v. de RC 24..

 

groet'n,

Tukker

Persbericht ST1100 en VFR 750.pdf

  • Like 2
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...