Jump to content

ariesblade

Flitser valpartij N470

Recommended Posts

Nee ik zorg altijd dat mn telefoon niet gelockt is bij fotos nemen. In de foto library zijn ze ook niet gedraaid. Enkel als ik ze upload flippen ze

Sent from my iPhone using Tapatalk

Dan komt het omdat je uit Delft komt.:beer:

Sommige websites strippen deze EXIF informatie, waardoor de foto gekanteld wordt weergegeven.

Wat hier MOGELIJK op het forum gebeurd is dat de EXIF informatie verwijderd wordt, waardoor de foto gekanteld wordt gepresenteerd. Dat zou een verklaring KUNNEN zijn voor het feit dat de foto op je telefoon en in je foto Library wel juist wordt getoond.

Het viel mij ook op dat er een foto van jouw motor ondersteboven werd getoond (180 graden gedraaid). Dat zou bovenstaande mogelijk ondersteunen. Misschien dat een Moderator daar mee kan helpen.

• Haha 1

@Garfield

Klopt de foto die ondersteboven was vondt ik ook wel best extreem :087:

het lijkt er op dat vooral portret fotos fout gaan. Ik zal er op letten las ik meer fotos toevoeg :)

• Like 1

Als ik op de laptop de foto's draai en weer terug zet gaat het goed.

Update:

Via marktplaats de topkuip overgenomen. Zal pas gemonteerd worden als ik hem heb gerepareerd (kleine barst aan rechterzijde)

Meer overgenomen maar dat zal ik toevoegen aan de reserveplank of zelf houden, hopelijk kan ik daar een forumlid erg blij mee maken :)

779993668_airblade1.thumb.jpg.8d90e5f485bb29ab0671464fe68e8a3a.jpg

1310102616_airblade2.thumb.jpg.b5c70ffa524901ad0466d672690992dc.jpg

Edited by crossrunner
Foto's gedraaid

• Similar Content

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien