Ga naar inhoud

Vragen voor Aankoop zadel VFR800FI


ariesblade
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste leden,

 

In mn huidige zadel zit een scheurtje (zat er in bij aankoop) en de haakjes aan de voorzijde van het zadel die onder de tank klemmen zitten redelijk los. Dus ik was op zoek naar een nieuw zadel. Nu kwam ik dit zadel tegen op marktplaats en ik had wat vragen. Is de VFR ooit geleverd met een ander kleur zadel dan het vinyl zwart? Ik vondt deze kleuren combinatie wel leuk en hij lijkt afgewerkt te zijn met leer ipv vinyl.

 

 

image.png.4386f892637753868b73796b2aad724f.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 800fi is origineel alleen in het gladde zwart. Al het andere is aangepast, maatwerk of eigen maaksel. Jouw foto is duidelijk geen origineel waarbij het maar de vraag is wat er gedaan is. Alleen de bekleding veranderd (dus het schuim eronder nog origineel) of is het complete zadel vanaf de bodem aangepast. Alles kan, maar is zo niet te zien.

Over smaak valt niet te twisten zeg maar. En hoe je het vind zitten kun je ook niet van een plaatje afkijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah goed om te weten. Dat kan ik helaas ook niet vragen. Is afkomstig van een sloopbedrijf, dus gok dat zij het ook niet weten. Was van plan om er eerst heen te gaan en te gaan kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...