Ga naar inhoud

VFR in geruild


Very Fast Relaxing
 Delen

Aanbevolen berichten

Dag Viffers,

 

Onlangs heb ik de Viffer ingeruild (zie ook  het verkopen topic voor de spullen die over zijn:oops: )voor een Afrikaanse tweeling. Ik kon maar geen vrienden worden met de zitpositie op de VFR, met nek en polsklachten tot gevolg. Stuurverhogers heb ik al geprobeerd en werken niet afdoende voor mij en de crosstourer is het niet voor mij. Heb er lang over nagedacht, maar de pijn weegt niet meer op tegen 1 a 2 uur fun van het V4 blok helaas...

 

Grtz, Eelco

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, dat kan gebeuren ... ja toch. Je bent niet de enige hoor, het is in ieder geval wel weer een Honda geworden :thumpup:. En ... je kunt gewoon VFROC lid blijven :1342845:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop vooral van harte beste Eelco dat de African Twin je beter zal bevallen en dat je dan weer ten volste van het motorrijden kunt genieten.

Gefeliciteerd met de aankoop en veel fijne kilometers gewenst.

Het gaat om het motorrijden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Athome zei:

Een X was geen optie?

 

5 uren geleden, Very Fast Relaxing zei:

..en de crosstourer is het niet voor mij....

 

Nee dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Eelco,

 

Dan zie ik je wel op het forum van de Transalpclub ?

 

Als je niet lekker zit op een motor moet je gewoon de knoop doorhakken en iets anders zoeken.

Het leven is te kort om een motor te hebben waar je eigenlijk niet lekker op zit.

 

Ik hoop dat de AT je beter bevalt !

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de VFR weg moest, maar als je er niet goed op zit is het de meest logische keuze. Heel veel plezier met je Afrikaanse tweeling en veel fijne kilometers gewenst 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...